Skip to main content
Beantwoord

Herinnering ontvangen voor het retour sturen van apparatuur

• February 23, 2026
  • 2 reacties
  • 54 keer bekeken

ik had een pakket retour gestuurd omdat ik mijn abbonement had opgezegd maar ik heb geen bevestiging ontvangen hiervan. Zou ik contact kunnen opnemen met een medewerker om de bewijzen op te sturen? (het gaat om 2 pakketten en k heb van beide een retourbewijs)

Beste antwoord door Noordzee

Hallo ​@almas0 ,

Waarschijnlijk heb je een herinnering ontvangen. Die kun je gewoon negeren. Regelmatig is er een achterstand in de verwerking van de retouren. Meestal hoor je er na zo’n herinnering er daarna niets meer van. Bewaar voor de zekerheid wel de verzendbewijsjes. 

Wil je toch contact met een medewerker van KPN? 

Maak online een terugbelafspraak (rechtsonder op de pagina) en je wordt teruggebeld op een moment dat jou uitkomt.

Je kunt KPN ook een bericht sturen via social media. Je vindt KPN op deze social media kanalen: Instagram, Facebook of X.

Stuur daar je vraag via een privébericht en je krijgt zo snel mogelijk reactie.

Meer opties vind je hier:

2 reacties

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • Antwoord
  • February 23, 2026

Hallo ​@almas0 ,

Waarschijnlijk heb je een herinnering ontvangen. Die kun je gewoon negeren. Regelmatig is er een achterstand in de verwerking van de retouren. Meestal hoor je er na zo’n herinnering er daarna niets meer van. Bewaar voor de zekerheid wel de verzendbewijsjes. 

Wil je toch contact met een medewerker van KPN? 

Maak online een terugbelafspraak (rechtsonder op de pagina) en je wordt teruggebeld op een moment dat jou uitkomt.

Je kunt KPN ook een bericht sturen via social media. Je vindt KPN op deze social media kanalen: Instagram, Facebook of X.

Stuur daar je vraag via een privébericht en je krijgt zo snel mogelijk reactie.

Meer opties vind je hier:

Remco van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+16

Hoi ​@almas0 ik zie dat Noordzee je van uitstekend advies heeft voorzien en daar sluit ik mij graag bij aan. Ik zou het retourbewijs bewaren en mocht je nog een herinnering ontvangen even contact zoeken met de klantenservice.

Post gerust nog even een bericht als we iets voor je kunnen doen