Skip to main content
Beantwoord

Herinnering over retour sturen KPN tv-ontvanger ontvangen

• January 17, 2025
  • 2 reacties
  • 57 keer bekeken

Kan er iemand mij een plezier doen en het modem v12 van de kpn voor mij wegen? En helemaal geweldig zou zijn als iemand deze tv box heeft en deze zou kunnen wegen?

Ik had het allemaal zelf moeten doen voordat ik alles naar KPN terug stuurde, maar dat ben ik dus vergeten te doen. En nu krijg ik net een mailtje van KPN dat ze alleen mijn modem hebben ontvangen 😅 Als het al ergens online staat ook prima hoor, maar ik kan alleen de afmetingen vinden.

Ik heb wel het totaal gewicht via postnl, dus vandaar de vraag; dan kan ik bewijzen dat ik wel alles in 1x heb retour gestuurd.

Beste antwoord door Jeroen van KPN

Hallo ​@Thetankgirl85, wat ik je kan adviseren is om het verzendbewijs te bewaren. Als alle apparatuur netjes is retour gestuurd, dan kun je verdere herinneringen negeren. Bij de verwerking van retour gestuurde apparatuur treedt nog wel eens vertraging op. Hierdoor ontvang jij als klant dan een herinnering. 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

2 reacties

• January 17, 2025

Dat hoef je niet te bewijzen. Dat gelooft een KPN medewerker zo ook wel. Daar doen ze echt niet moeilijk over.

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22
  • Moderator
  • Antwoord
  • January 20, 2025

Hallo ​@Thetankgirl85, wat ik je kan adviseren is om het verzendbewijs te bewaren. Als alle apparatuur netjes is retour gestuurd, dan kun je verdere herinneringen negeren. Bij de verwerking van retour gestuurde apparatuur treedt nog wel eens vertraging op. Hierdoor ontvang jij als klant dan een herinnering.