Skip to main content
Beantwoord

Herinnering retoursturen apparatuur, dit is in een KPN winkel gedaan

• May 8, 2025
  • 5 reacties
  • 65 keer bekeken

Hoi,

ik heb een aantal weken terug nieuwe tv ontvangers gekregen en heb gelijk een aantal dagen daarna alle 3 de oude tv ontvangers teruggebracht in een van jullie winkels. Nu krijg ik alweer een mail dat ik de apparatuur terug moet sturen terwijl deze allang terug zijn?

wat nu?

Beste antwoord door Alex van KPN

Hi ​@Mattijssen, welkom bij ons. Fijn om te zien dat je op weg bent geholpen door de community leden, waarvoor dank. 

Fijn om te zien dat het geregeld is, als er een aantekening wordt gemaakt komt alles goed. 

Goedemiddag ​@Mattijssen zo'n topic komt wel vaker naar voren. Je kan het best naar de klantenservice bellen (0800-0402), zij kunnen dan aangeven bij het logistieke gedeelte dat alles retour is.

Nog een toevoeging hierop: je kunt ook een terugbelafspraak (rechts onderin) maken met ons. Dan nemen wij contact met je op wanneer het jou uitkomt om dit op te lossen. Zo voorkom je ook een eventuele wachtrij. 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

5 reacties

Mastermovie
Topper
Forum|alt.badge.img+5
  • KPN Medewerker
  • May 8, 2025

Goedemiddag ​@Mattijssen zo'n topic komt wel vaker naar voren. Je kan het best naar de klantenservice bellen (0800-0402), zij kunnen dan aangeven bij het logistieke gedeelte dat alles retour is.

JanD
Superuser
Forum|alt.badge.img+19
  • Superuser
  • May 8, 2025

Beste ​@Mattijssen heb je een ontvangstbewijs gekregen of hebben ze,een aantekening gemaakt binnen je account?

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • May 8, 2025

Beste ​@Mattijssen heb je een ontvangstbewijs gekregen of hebben ze,een aantekening gemaakt binnen je account?

Hij heeft wel naar onze gegevens gevraagd en dingen op de computer ingevuld. Ik heb verder geen bewijs gekregen van die meneer dat we de spullen hebben ingeleverd. 

JanD
Superuser
Forum|alt.badge.img+19
  • Superuser
  • May 8, 2025

Beste ​@Mattijssen dan moet het goedkomen en hoef je je van de herinneringen niets aan te trekken.

De logistieke afdeling loopt soms wat achter met het werk t,o,v, het systeem dat in de gaten houdt of iets echt retour is gegaan.

Zeker als het bij een KPN winkel is ingeleverd, daar worden retouren periodiek opgehaald en niet dagelijks.

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+26
  • Moderator
  • Antwoord
  • May 9, 2025

Hi ​@Mattijssen, welkom bij ons. Fijn om te zien dat je op weg bent geholpen door de community leden, waarvoor dank. 

Fijn om te zien dat het geregeld is, als er een aantekening wordt gemaakt komt alles goed. 

Nog een toevoeging hierop: je kunt ook een terugbelafspraak (rechts onderin) maken met ons. Dan nemen wij contact met je op wanneer het jou uitkomt om dit op te lossen. Zo voorkom je ook een eventuele wachtrij. 

Â