Skip to main content
Beantwoord

Herinnering voor factuur die al betaald is

• 7 maart 2025
  • 3 reacties
  • 30 keer bekeken

Beste kpn,

ik blijf een herinnering krijgen van een factuur die ik al handmatig betaald heb. Alles is betaald behalve maart. En dit is niet een herinnering voor maart maar voor een betalingsregeling die ik al handmatig betaald heb.

Beste antwoord door Noordzee

Hallo ​@Nicky012 ,

Dan staat er mogelijk iets niet goed in de administratie. Je kunt dan het beste kiezen voor rechtstreeks contact met de klantenservice. Zij kunnen dan wat voor jou betekenen. Plan hiervoor makkelijk zelf een terugbelafspraak. Dan bellen ze jou per direct of op een moment dat het jou uitkomt. Facebook en X zijn alternatieven.  

Bekijk origineel

3 reacties

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+28
  • Superuser
  • 36584 reacties
  • Antwoord
  • 7 maart 2025

Hallo ​@Nicky012 ,

Dan staat er mogelijk iets niet goed in de administratie. Je kunt dan het beste kiezen voor rechtstreeks contact met de klantenservice. Zij kunnen dan wat voor jou betekenen. Plan hiervoor makkelijk zelf een terugbelafspraak. Dan bellen ze jou per direct of op een moment dat het jou uitkomt. Facebook en X zijn alternatieven.  

Maja van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20
  • Moderator
  • 14775 reacties
  • 10 maart 2025

Hi ​@Nicky012, wat onhandig dat je herinneringen blijft krijgen van iets dat al betaald is ðŸ˜•

Ik zie dat ​@Noordzee je al op weg geholpen heeft, en hoop dat je inmiddels verder geholpen bent door onze klantenservice!

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+28
  • Superuser
  • 36584 reacties
  • 17 maart 2025

​@Nicky012 

Ben je eruit gekomen met de klantenservice? 

Reageer