Skip to main content

Recent zijn door mij 3 TV ontvangers en 1 modem teruggestuurd. En nou blijf ik maar herinneringen ontvangen voor nog 1 terug te sturen TV ontvanger. En nu zelfs per brief.

Wat is dit vreselijk irritant. Alles is teruggestuurd, zonder zelfs maar éénmaal een ontvangstbevestiging van KPN. Nogmaals, dit is vreselijk irritant en moet ophouden. Als je niet aan ontvangstbevestigingen doet, dan ook niet zeuren! 

Hoi ​@Buis 

Welkom op de community van KPN.

Je hoeft helemaal niets meer te doen, aangezien je aan jouw verplichtingen hebt voldaan, door de leenapparatuur ( 3 TV Ontvangers en een KPN Modem) van KPN netjes retour te sturen.

Wel is het van het grootste belang, dat je het verzendbewijs (met track en trace code) van het PostNL punt goed bewaard, dat is je bewijs dat je alles netjes hebt retour gestuurd.

Je zou eventueel, als je daar prettiger door gaat voelen, even contact kunnen opnemen met de klantenservice van KPN, zodat een medewerker een notitie kan achterlaten onder jouw klantgegevens.

De herinneringen kun je gewoon negeren en verwijderen uit je mailbox.

Telefoonnummer: 0800-0402 of via een KPN mobiele aansluiting op 1200

Openingstijden:

• Maandag tot en met Vrijdag van 08:00 tot 18:00 uur
  • Zaterdag van 08:00 tot 17:00 uur
  • Zondag en de Feestdagen gesloten

Je kunt ook een terugbel afspraak inplannen: Plan je terugbel afspraak in

Beste Michel,

Dank voor je reactie. Maar mijn punt is dat KPN ontvangstbevestigingen moet sturen, want hoelang moet die verdraaid kleine verzendbewijzen anders bewaren? Dagen, maanden of jaren? Verder heb ik bij een eigen KPN omwisselingsactie 2 TV ontvangers in 1 doos teruggestuurd en dus ook maar 1 verzendbewijs ontvangen. Hiet gaat het waarschijnlijk ook al mis.

Nee, het blijft zonder ontvangsbevestigingen een kwestie van vertrouwen en dat wordt tot mijn grote ergernis door KPN niet als zodanig behandeld.

Vriendelijke groet,

Jan Buis       

Hoi ​@Buis 

KPN stuur de enne keer wel een bevestiging nadat alles is retour gemeld, en de andere keer weer niet, dit is een veel gehoorde ergernis van meer mede klanten.
Het zou inderdaad een standaard moeten zijn, dat je bij elke retourzending van leenapparatuur naar KPN een bevestiging gaat ontvangen zodra het is verwerkt.

Het gaat in elk geval niet mis, als je alle apparatuur in één en dezelfde doos naar KPN verstuurt, want een fysieke medewerker zorgt voor het retour scannen van de apparatuur, en ziet vanzelf dat er meer in de doos zit.

Dus dat verzendbewijs wat je nu hebt ontvangen bij het PostNL punt, is dus voor alles wat je in dezelfde door hebt retour gestuurd.

Het advies is om het verzendbewijs 3 tot 4 maanden te bewaren, daarna kun je het weggooien, aangezien dan wel alles is verwerkt in de systemen van KPN.

Reageer