Skip to main content
Beantwoord

Herinneringen retourzending

• September 12, 2025
  • 6 reacties
  • 57 keer bekeken

Beste KPN,

Enkele weken geleden heb ik mijn modem retour gestuurd via een PostNL-punt, conform de instructies en met gebruik van de barcode: 3SPNMK003146770.

Helaas ontvang ik nog steeds herinneringen dat de apparatuur niet is ontvangen. Ik heb geen verzendbewijs meer, maar ik heb het pakket wel degelijk afgegeven.

Kunt u nagaan of het pakket alsnog is binnengekomen, of aangeven wat ik nu het beste kan doen om dit op te lossen?

Alvast bedankt voor uw hulp.

Met vriendelijke groet,
Wilfred Groeneweg

Beste antwoord door Michel.uit.Arnhem

Hoi ​@Wilfred Groeneweg 

Welkom op de community van KPN.

Je retourpakket met daarin het KPN modem is keurig binnengekomen in het magazijn van KPN.
Hij is op 24 augustus 2025 om 03:00 uur afgeleverd door PostNL.

Je hoeft dus géén verder stappen te ondernemen, aangezien je aan je verplichtingen hebt voldaan.
Bewaar het verzendbewijs voorlopig even goed!!

De herinneringen kun je als niet verzonden beschouwen, en gewoon deleten of weggooien.
Op een gegeven moment stopt het vanzelf, en krijg je geen herinneringen meer, zoals moderator ​@Erwin van KPN ook al schreef in zijn reactie.

Dus gewoon van je weekend gaan genieten zou ik zeggen!

6 reacties

• Helper
  • September 12, 2025

Vul bij post.nl je barcode en antwoordnummer van kpn (2400VB) maar eens in.

Erwin van KPN
Moderator
  • Moderator
  • September 12, 2025

Hoi ​@Wilfred Groeneweg . Welkom hier.

Kun je jouw profiel aanvullen en mij daarna hier een seintje geven?  Dan maak ik een aantekening in het systeem dat je de spullen hebt teruggestuurd.

De aanmaningen kan ik niet onderdrukken maar die houden dan op na de 3e herinnering.

Hoi Erwin, 

Dankjewel voor een snelle reactie. 

Verzendbewijs is inmiddels boven water, bleek mijn vrouw te hebben. Kun je hier wat mee?

Stephan.z
Topper
Forum|alt.badge.img+1
  • Topper
  • September 12, 2025

Je kan dit zelf ook na kijken of het is aangekomen op dat adres.
Dit kun je zien in de Postnl app of op de website van postnl.

Michel.uit.Arnhem
Superuser
Forum|alt.badge.img+15

Hoi ​@Wilfred Groeneweg 

Welkom op de community van KPN.

Je retourpakket met daarin het KPN modem is keurig binnengekomen in het magazijn van KPN.
Hij is op 24 augustus 2025 om 03:00 uur afgeleverd door PostNL.

Je hoeft dus géén verder stappen te ondernemen, aangezien je aan je verplichtingen hebt voldaan.
Bewaar het verzendbewijs voorlopig even goed!!

De herinneringen kun je als niet verzonden beschouwen, en gewoon deleten of weggooien.
Op een gegeven moment stopt het vanzelf, en krijg je geen herinneringen meer, zoals moderator ​@Erwin van KPN ook al schreef in zijn reactie.

Dus gewoon van je weekend gaan genieten zou ik zeggen!

Dankjewel Michel, ga ik doen.

Jij ook een goed werkend!