Skip to main content
Beantwoord

Het online Formulier voor de bewindvoerder werkt niet

• September 22, 2025
  • 7 reacties
  • 97 keer bekeken

Goedendag,

Al weken probeer ik via het formulier voor financieel hulpverleners (https://www.kpn.com/service/administratie/facturen/financiele-hulpverlening/doorgeven) cliënten aan te melden en wijzigingen te doen. Helaas wordt het formulier niet verzonden. Het blijft hangen op het 3e scherm.

Ik heb al een andere browser geprobeerd, een VPN ertussen, internet via wifi en internet via hotspot op gsm….het werkt niet :-(

Mijn verzoeken worden via de mail niet in behandeling genomen. Bij de klantenservice kunnen ze niets voor me betekenen en verwijzen me naar het mailadres. Dit is erg vervelend.

Wat te doen? Wie binnen KPN kan een oplossing bieden?

Met vriendelijke groet,

Femke Ozinga

Beste antwoord door Thomas van KPN

Hoi ​@Femke Ozinga, welkom voor het melden! Ik heb het bij de mensen van de website doorgegeven. Zodra ik reactie heb hoor je van me!

7 reacties

JanD
Superuser
  • Superuser
  • September 22, 2025

Beste ​@Femke Ozinga even bellen met KPN, 0800 0402, via Facebook, X of Instagram.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • September 22, 2025

Beste Jan,

Dat is al meerdere malen gedaan. Telefonisch kunnen ze niet helpen. 

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24
  • Moderator
  • Antwoord
  • September 24, 2025

Hoi ​@Femke Ozinga, welkom voor het melden! Ik heb het bij de mensen van de website doorgegeven. Zodra ik reactie heb hoor je van me!

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • September 24, 2025

@Thomas van KPN dank je wel alvast!

Het gekke is dat ik zojuist wel een aanmelding kon doorvoeren voor een nieuwe client.

De wijziging voor een al aangemelde client lukt nu weer niet. 

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24

Sorry voor mijn late reactie Femke, is het inmiddels nog gelukt? Ik heb hier geen duidelijke oorzaak voor. Het eerste waar ik aan denk is dat er misschien al iets van een wijziging of order zou lopen maar ik kan dat niet precies inzien.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • October 15, 2025

Geen probleem Thomas. Inmiddels is het gelukt om een andere wijziging door te geven.

Hopelijk is het spontaan opgelost. Dank voor het zoekwerk en meedenken.

Het topic kan gesloten worden. Of kan ik het zelf verwijderen misschien?

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24

Ah fijn, ik markeer m als opgelost! Bedankt voor je terugkoppeling!