Skip to main content
Vraag

Het verlengingsaanbod staat niet in verhouding met het overstapaanbod naar een andere provider

• May 12, 2026
  • 5 reacties
  • 69 keer bekeken

Ik heb een verlengingsaanbod gehad maar die staat in geen verhouding met een overstap naar Ziggo. Technisch gezien ligt alles voor beide providers in mijn huis klaar en vind ik behoud van een bestaande klant minimaal zo belangrijk (misschien wel wat gekleurd als bestaande klant :-)

"Ik overweeg over te stappen naar Ziggo omdat zij een gratis PS5 Slim (t.w.v. € 600,-) aanbieden bij een 2-jarig contract. Wat kunnen jullie mij bieden om te blijven?"

Ik stel deze vraag via deze route in de hoop hier een antwoord op te krijgen, ik kan niet bellen momenteel en dit is de geadviseerde route

5 reacties

XS4-Arjan
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+10
  • Wijsgeer
  • May 12, 2026

Hallo ​@MKlord , lekker overstappen en na 2 jaar weer terug in het warme KPN-nest :)

Simpel gezegd: De aanbiedingen voor het binnenhalen van nieuwe klanten zijn vele malen groter dan voor het behouden van klanten. En dan nog: in feite is de abonnementsprijs daar ook op gebaseerd, dus je betaalt het eigenlijk gewoon zelf.

Forum|alt.badge.img+9
  • Helper
  • May 12, 2026

Hoi ​@MKlord opzeggen of blijven bij KPN? Dat bepaal je uiteindelijk zelf. Je zult hiervoor zelf met KPN telefonisch contact moeten opnemen via 0800-0402. Er kan dan samen met jou gekeken worden naar de mogelijkheden voor wellicht een ander/passend aanbod. 😎

De KPN Community is hiervoor niet geschikt. Aangezien je via deze weg geen aanbod krijgt. Dus tja, opzeggen of blijven?

Advies = zelf bellen met KPN klantenservice, via  0800-0402. Of  je kunt ook online naar de verlengshop gaan via:

https://www.kpn.com/shop/aanpassen/internet-tv

In ieder geval veel succes met onderhandelen!

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • May 12, 2026

Hoi ​@MKlord opzeggen of blijven bij KPN? Dat bepaal je uiteindelijk zelf. Je zult hiervoor zelf met KPN telefonisch contact moeten opnemen via 0800-0402. Er kan dan samen met jou gekeken worden naar de mogelijkheden voor wellicht een ander/passend aanbod. 😎

De KPN Community is hiervoor niet geschikt. Aangezien je via deze weg geen aanbod krijgt. Dus tja, opzeggen of blijven?

Advies = zelf bellen met KPN klantenservice, via  0800-0402. Of  je kunt ook online naar de verlengshop gaan via:

https://www.kpn.com/shop/aanpassen/internet-tv

In ieder geval veel succes met onderhandelen!

Dank voor jullie reactie(s) en ik snap ze beide.

Ik ben hier terechtgekomen via de AI assistent van KPN zelf die je aanspoort een bericht op de community te plaatsen als je even niet in staat bent te bellen (en géén van de andere digitale contactmiddelen werken :-)

Dus ik wacht even rustig op een moderator reactie van KPN maar dank jullie alvast voor de snelle reacties!

Forum|alt.badge.img+9
  • Helper
  • May 12, 2026

Tja, AI…..

Uiteraard kun je afwachten op een moderator. Maar die zal jou hetzelfde adviseren. Of maak online een terugbelafspraak (rechtsonder op de pagina). Je wordt teruggebeld op een moment dat jou uitkomt.

Succes! 😊

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+27

Hi ​@MKlord, welkom allereerst bij onze community en dank aan de users hier die ook mee hebben geholpen. 

Er is inderdaad een verschil tussen een nieuwe aansluiting en een bestaande klant die verlengt. Ik vat het samen, ook voor andere meelezers.
Elke nieuwe klant die bij ons komt krijgt een bepaalde aanbieding. Net zoals jij dit ook hebt gehad toen je als nieuwe klant bij ons bent gekomen. Bestaande klanten kunnen elke maand gebruik maken van bepaalde acties en cadeautjes of kortingen, dit heet KPN voor jou. Op de verlengpagina kun je ook zien wat een eventueel verlengaanbod is wanneer je je huidige abonnement wilt behouden. Dit zijn wel andere aanbiedingen dan bij bestaande klanten. Heb je ook een mobiele abonnement bij ons, dan kom je ook in aanmerking voor Combivoordelen. 

Misschien niet het gewenste antwoord, maar hopelijk heb je hier iets aan.Â