Skip to main content
Beantwoord

Hoe compensatie aanvragen voor storing door kabelbreuk?

• December 25, 2024
  • 3 reacties
  • 63 keer bekeken

Van 10 dec t/m 12 dec. geen internet en tv wegens kabelbreuk. Van 17 dec t/m 23 dec weer geen verbinding door dezelfde oorzaak. De storing is inmiddels hersteld, maar ik kan geen compensatie aanvragen omdat volgens KPN (op de website) de storing niet is opgelost. De KPN meldt via e-mail, 23 dec, dat de storing is opgelost. Hoe kan ik de compensatie aanvragen?

Beste antwoord door Jeroen van KPN

Hallo ​@FCH, als het online niet lukt via de daarvoor bestemde online tool, dan kun je het beste contact opnemen met de klantenservice. Een medewerker kan dan handmatig de vergoeding voor je invoeren. Je kunt zelf contact opnemen met mijn collega's of een belafafspraak inplannen of je direct terug laten bellen door de medewerkers. 

In ieder geval wel fijn dat de storingen verholpen waren voor de feestdagen. 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

3 reacties

Joep1965
Superuser
Forum|alt.badge.img+20
  • Superuser
  • December 25, 2024

Gewoon nog een paar dagen wachten want in deze tijd van het jaar gaat het allemaal niet zo snel.

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22
  • Moderator
  • Antwoord
  • December 29, 2024

Hallo ​@FCH, als het online niet lukt via de daarvoor bestemde online tool, dan kun je het beste contact opnemen met de klantenservice. Een medewerker kan dan handmatig de vergoeding voor je invoeren. Je kunt zelf contact opnemen met mijn collega's of een belafafspraak inplannen of je direct terug laten bellen door de medewerkers. 

• Auteur
  • Deelnemer
  • December 29, 2024

Bedankt Jeroen!