Skip to main content
Beantwoord

Hoe gaat het met het welkomstcadeau als je verhuist naar een gebied waar geen KPN mogelijk is?

• May 12, 2025
  • 11 reacties
  • 141 keer bekeken

Tom Groen
Deelnemer

Hi,

Ik zie dat er momenteel een actie is: bij afsluiting van internet voor 24 maanden, krijg je een televisie van 50 inch cadeau.

Ik vraag mij echter af of dit contract gratis opgezegd kan worden na 1 jaar, zodra er wordt verhuisd naar een adres waar KPN geen internet aan biedt. 

Kan iemand mij hier van duidelijkheid voorzien?

Bij voorbaat dank!

Beste antwoord door Jeroen van KPN

Als KPN echt niet mee verhuisd kan worden, zullen we je niet aan het abonnement houden. Dan kan het abonnement worden stopgezet via de afdeling Contracten. Zij zullen dan telefonisch met jou bespreken wat voor "bewijs" er nodig is om aan te tonen dat je daadwerkelijk verhuisd bent naar een adres waar KPN niet gebruikt kan worden. 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

11 reacties

JanD
Superuser
Forum|alt.badge.img+19
  • Superuser
  • May 12, 2025

Beste ​@Tom Groen dat moet dan bijna buiten NL zijn als KPN niet een of andere vorm van internet aan kan bieden.

MR_CHIP
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+7
  • Wijsgeer
  • May 12, 2025

Beste ​@Tom Groen dat moet dan bijna buiten NL zijn als KPN niet een of andere vorm van internet aan kan bieden.

Nee hoor appartement complex van 2011 hier met 50 appartementen en hier is alleen Ziggo mogelijk in Papendrecht 

JanD
Superuser
Forum|alt.badge.img+19
  • Superuser
  • May 12, 2025

Zeldzaam ​@MR_CHIP 

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22

Hallo ​@Tom Groen, welkom hier op de KPN Community. 
Als we niet met je mee kunnen verhuizen, moeten we helaas afscheid nemen en kan je opzeggen. We vinden dat natuurlijk erg jammer en hopen dat je later weer klant bij ons wordt. Als de reden vor onze afdeling "Contracten" voldoet, dan zal het abonnement kosteloos worden stopgezet. 

Het welkomscadeau is ook "gewoon" van jou en hoeft niet retour gestuurd te worden. 

Tom Groen
Deelnemer
  • Auteur
  • Deelnemer
  • May 14, 2025

Hi ​@Jeroen van KPN , 

Wat zijn de voorwaarden waaronder het "contract" kosteloos opgezegd kan worden?

Stel we willen het 24 maanden contract na 12 maanden opzeggen, omdat we naar een locatie verhuizen waar geen internet aangeboden wordt. Kan dit dan kosteloos? En hoe dient dit verzoek ingediend te worden?

Ik begrijp dat er vaak een 1 maand opzegtermijn is. Dat is geen probleem.

JanD
Superuser
Forum|alt.badge.img+19
  • Superuser
  • May 14, 2025

Hi ​@Jeroen van KPN , 

Stel we willen het 24 maanden contract na 12 maanden opzeggen, omdat we naar een locatie verhuizen waar geen internet aangeboden wordt. Kan dit dan kosteloos? En hoe dient dit verzoek ingediend te worden?

Zie de reactie van ​@Jeroen van KPN eerder binnen dit topic ​@Tom Groen 

Tom Groen
Deelnemer
  • Auteur
  • Deelnemer
  • May 14, 2025

Hi ​@JanD 

Ik vind het antwoord van ​@Jeroen van KPN niet toereikend. Vandaar mijn extra vragen.

bnh
Superuser
Forum|alt.badge.img+11
  • Superuser
  • May 14, 2025

Hi ​@Jeroen van KPN , 

Maar als u nu al weet dat u over 12 maanden gaat verhuizen, is het dan wel eerlijk om de gratis TV te nemen met een 24-maandencontract? Het komt eigenlijk neer op misleiding, want de kosten voor de TV zijn berekend over 24 maanden. Het zou gepast zijn om niet voor 24 maanden, maar voor 12 maanden zonder TV te kiezen. Zoals ik uit uw verhaal begrijp, weet u nu al dat u het 24-maandencontract niet zult kunnen voltooien vanwege uw verhuizing.

Tom Groen
Deelnemer
  • Auteur
  • Deelnemer
  • May 14, 2025

@bnh mijn intentie is zeker niet om op te zeggen na 12 maanden, maar wel om weer te verhuizen na 12 tot 18 maanden. Ik wil voorkomen dat ik dubbel dien te betalen zodra ik ergens kom te wonen waar geen KPN aangeboden wordt.

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22

Als KPN echt niet mee verhuisd kan worden, zullen we je niet aan het abonnement houden. Dan kan het abonnement worden stopgezet via de afdeling Contracten. Zij zullen dan telefonisch met jou bespreken wat voor "bewijs" er nodig is om aan te tonen dat je daadwerkelijk verhuisd bent naar een adres waar KPN niet gebruikt kan worden. 

Tom Groen
Deelnemer
  • Auteur
  • Deelnemer
  • May 15, 2025

Hi Jeroen, 

Bedankt voor de verheldering!

Mvg,

Tom