Skip to main content
Beantwoord

Hoe kan ik alle berichten rond de Eredivisie blokkeren?

• December 2, 2025
  • 3 reacties
  • 45 keer bekeken

Forum|alt.badge.img

KPN stuurt voortdurend berichten over de eredivisie. Dat stoort mij mateloos. Hoe kan ik dat blokkeren?

Beste antwoord door Remco van KPN

Hoi Hans, ik snap dat je daar graag een afweging in wil maken. Ik weet alleen niet hoe fijnmazig je dat dan kan afstellen, ik vermoed niet specifiek op onderwerp maar je kan eens kijken naar jouw privacy instellingen binnen MijnKPN. Daar kan je jouw communicatie voorkeuren opgeven. Mocht je nog vragen hebben dan beantwoord ik die graag.

3 reacties

JanD
Superuser
  • Superuser
  • December 2, 2025

Beste ​@HansTiel hoe krijg je die berichten binnen?

Mail, SMS, MijnKPN, anderszins?

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • December 2, 2025

Vooral in de mail en reclames van KPN. Alsof ik ooit naar een eredivisiewedstrijd zou willen. 
Ik weet dan KPN sponsor is van de eredivisie en dat is al bijna een reden om over te stappen naar een andere provider, maar je zou reclame toch moeten kunnen differentiëren?

Remco van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+16
  • Moderator
  • Antwoord
  • December 4, 2025

Hoi Hans, ik snap dat je daar graag een afweging in wil maken. Ik weet alleen niet hoe fijnmazig je dat dan kan afstellen, ik vermoed niet specifiek op onderwerp maar je kan eens kijken naar jouw privacy instellingen binnen MijnKPN. Daar kan je jouw communicatie voorkeuren opgeven. Mocht je nog vragen hebben dan beantwoord ik die graag.