Skip to main content
Vraag

Hoe kan ik annuleren vanwege geforceerd zakelijk abonnement in plaats van privé?

• June 26, 2026
  • 2 reacties
  • 39 keer bekeken

ik wil graag mijn tv en internetbestelling annuleren nu kpn mij dwingt fe overeekomst op de zask van mijn partner te zetten en zo oneigenlijk de contractuurop drie jaar wil zetten. hoe kom ik hier van af?

2 reacties

• June 26, 2026

Normaliter via de gratis telefoon 0800 0402, KPN heeft met niet zakelijke klanten communicatie nog niet de overstap gemaakt naar Internet. In de communicatie van klant naar KPN werken ze nog volgens de oude methoden van de PTT van voor 1998, Misschien heb je nog een oude telex en kan je die proberen. 

Wij hebben overigens tegenwoordig alleen maar goede ervaringen met de manier zoals de medewerkers achter dat nummer hier mee omgaan. 

TDN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+13
  • Wijsgeer
  • June 26, 2026

ik wil graag mijn tv en internetbestelling annuleren nu kpn mij dwingt fe overeekomst op de zask van mijn partner te zetten en zo oneigenlijk de contractuurop drie jaar wil zetten. hoe kom ik hier van af?

Dit vind ik vreemd, KPN ziet wel dat een KvK-registratie op jouw adres staat, maar je kan nog steeds kiezen voor particulier, voor zakelijk kan je zelfs nog voor 12 maanden of maandelijks opzegbaar kiezen

Â