Skip to main content
Beantwoord

Hoe kan ik contact krijgen met de Collections afdeling om een foutieve afschrijving/factuur te bespreken? De klantenservice kan niet doorverbinden

• January 27, 2025
  • 4 reacties
  • 142 keer bekeken

Mirjam Dessing
Nieuwkomer

Foutieve afschrijving ( onjuist uit mijn rekeningnummer en kpn int) wil ik bespreken met de kpn. Ik moet de afdeling Collections hebben, maar krijg geen contact. Men belt mij niet terug en ik kan niet doorverbonden worden. Wat kan ik nu doen? Storneren van een andere factuur?

Beste antwoord door Thomas van KPN

Hoi ​@Mirjam Dessing, welkom op onze community! Met je factuurvragen moeten mijn gewone telefonische collega's je gewoon kunnen helpen. Je kunt hiervoor ook een belafspraak maken. Dan hoef je niet het hele verhaal opnieuw uit te leggen en bellen mijn collega's jou terug.

Alles over betalingen kun je ook vinden op onze kennisbank:

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

4 reacties

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24
  • Moderator
  • Antwoord
  • January 29, 2025

Hoi ​@Mirjam Dessing, welkom op onze community! Met je factuurvragen moeten mijn gewone telefonische collega's je gewoon kunnen helpen. Je kunt hiervoor ook een belafspraak maken. Dan hoef je niet het hele verhaal opnieuw uit te leggen en bellen mijn collega's jou terug.

Alles over betalingen kun je ook vinden op onze kennisbank:

Mirjam Dessing
Nieuwkomer
  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • February 2, 2025

Beste Thomas, ik heb vele malen contact gehad met de klantenservice en afd. facturen. Men bevestigt dat de afschrijvingen niet kloppen, maar mogen geen beslissing nemen en ook geen direct contact zoeken met de afd. collections. Ze vullen een briefje in en zeggen dat de afd. collections mij gaat bellen. Dat is nu meerdere keren gebeurd. Maar ik ben niet gebeld en kan zelf de afd. collections niet bellen. Er gebeurt nu niets. Wat te doen?

bnh
Superuser
Forum|alt.badge.img+11
  • Superuser
  • February 2, 2025

Beste Thomas, ik heb vele malen contact gehad met de klantenservice en afd. facturen. Men bevestigt dat de afschrijvingen niet kloppen, maar mogen geen beslissing nemen en ook geen direct contact zoeken met de afd. collections. Ze vullen een briefje in en zeggen dat de afd. collections mij gaat bellen. Dat is nu meerdere keren gebeurd. Maar ik ben niet gebeld en kan zelf de afd. collections niet bellen. Er gebeurt nu niets. Wat te doen?

Beste  ​@Mirjam Dessing,

Hoe lang wacht u al sinds uw melding?
Normaal gesproken kan het 5 tot 14 werkdagen duren voordat uw verzoek wordt behandeld vanwege de drukte.

TDN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+12
  • Wijsgeer
  • February 3, 2025

@Mirjam Dessing Je kan het Online Klachtenformulier gebruiken met Onderwerp "Factuur en Betaling”