Skip to main content
Vraag

Hoe kan ik dubbele abonnementskosten bij overstap terugvragen?

• September 22, 2025
  • 1 reactie
  • 33 keer bekeken

Ik ben een maand geleden ongeveer overstapt van Ziggo naar KPN, en nu bleek dat er iets mis was met mijn glasvezelaansluiting, dat is nu eindelijk afgelopen week gefixt, maar ik heb nu wel daardoor dubbele abonnementskosten van Ziggo en van KPN, want mijn nieuwe KPN abonnement was al ingegaan, maar Ziggo loopt nog door, omdat ik het internet van Ziggo nog moest gebruiken, omdat er iets mis was met de glasvezelaansluiting in mijn huis. Inmiddels is het gelukkig opgelost.

Mijn vraag is nu 1. Ik heb dus nu een maand dubbel betaald, voor zowel Ziggo als KPN, hoe kan ik die kosten terugvragen?

Ik gebruik de overstapserice, mobiel is wel stopgezet via Vodafone, maar worden nu alsnog ook automatisch tv en internet van Ziggo stop gezet? 

1 reactie

Alexandra van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+21

Hi ​@Floris299, allereerst wel fijn om te lezen dat het euvel met je aansluiting opgelost is! Dat is belangrijk.

Ik lees alleen dat je extra kosten gemaakt hebt, ondanks dat je de overstapservice gebruikt. En dat er nog een abonnement loopt voor internet en tv. De snelste weg voor hulp hierbij is door een belafspraak te maken. Een van mijn collega's belt je terug en kijkt gelijk voor je na wat de status is van de overstapservice. Ook kan er dan direct gekeken worden naar de extra kosten die je noemt.