Skip to main content

Daar ik nu al sinds eind september probeer een factuur met btw over mijn nieuwe iPhone te krijgen

nu maar hier

ben benieuwd

geaag antwoord zonder met een kluitje in het riet gestuurd te worden met het is nvt 

Hallo ​@kuup72 

De BTW factuur zou je via je persoonlijke bestelomgeving moeten kunnen vinden.
Heb je daar al gekeken?

Ja maar er staat dus geen btw op de factuur

Dan kan je beter een belafspraak maken, dan wordt je gebeld op het moment dat het jou uitkomt en zou je gelijk de juiste persoon aan de lijn moeten krijgen:

Vraag je contracten en aankoopbon op via de klantenservice

Lukt het niet via Mijn Bestelling? Je kunt ook een kopie contract of kopie aankoopbewijs opvragen via onze klantenservice. Maak hiervoor een belafspraak. We bellen je dan terug op een moment van jouw keuze.

• Alleen de contractant kan een kopie van het contract (met aankoopbon) opvragen
  • Een kopie van het contract is gratis
  • Het contract wordt verstuurd naar het contact e-mailadres
  • KPN heeft geen kopie van contracten die zijn afgesloten bij zakenpartners van KPN. De zakenpartner heeft hiervan zelf een administratie, verwijs de klant hiervoor naar de zakenpartner waar het abonnement is afgesloten

Bron:

Dank

echter al drie keer belafafspraak gehad  en helaas het is blijkbaar moeilijk dit te verzorgen

Hoi ​@kuup72. Welkom op de community! Vreemd dat je niet verder bent geholpen door onze klantenservice. Voor zover ik weet, hebben zij wel de mogelijkheid om dit toe te sturen.

Aangezien je er met de klantenservice niet uitkomt, kijk ik graag met je mee om te zien hoe we dit kunnen oplossen. Zou je in je profiel je naam, postcode, huisnummer en mobiele nummer willen invullen? Laat je mij daarna even weten in dit topic dat je dit hebt gedaan, dan kan ik verder voor je aan de slag.

Gedaan

Bedankt voor het doorgeven van je gegevens. Ik heb de informatie opnieuw per e-mail verstuurd. Laat je me weten of je hiermee geholpen bent?

Goedemiddag dank 

groet

Graag gedaan! 😊

Reageer