Skip to main content
Beantwoord

Hoe kan ik een gestorneerde factuur betalen?

• June 26, 2025
  • 1 reactie
  • 48 keer bekeken

Ik zie dat 1 factuur niet betaald is. Hoe kan ik nu betalen? De pagina betaalmogelijkheden in mijnkpn is leeg. Ook heb ik geen betaalcode.

Beste antwoord door Noordzee

Hallo ​@MetalMagic ,

Je kunt jouw factuur handmatig betalen. Vermeld dan wel jouw klantnummer. Dat nummer kun je terugvinden in MijnKPN of de MijnKPN-app. Daar staan trouwens ook alle facturen van de laatste tijd. 

bron: 

https://www.kpn.com/service/ugs/betaalmogelijkheden

Het duurt wel een paar dagen voor het verwerkt is. Betalen via de betaalhulp of MijnKPN is altijd sneller.

Toch betalen via internetbankieren? Zorg er dan voor dat je jouw debiteuren- of klantnummer bij je betaling zet. Die vind je op je factuur in MijnKPN. En kies het goede KPN rekeningnummer:

• TV, Internet en bellen: rekeningnummer NL41INGB0000467598 ten name van KPN B.V.
  • Thuisbellen: rekeningnummer NL59INGB0001148020 ten name van KPN B.V.
  • Mobiel: rekeningnummer NL83INGB0000325513 ten name van KPN B.V.

Meer informatie: 

1 reactie

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • Antwoord
  • June 26, 2025

Hallo ​@MetalMagic ,

Je kunt jouw factuur handmatig betalen. Vermeld dan wel jouw klantnummer. Dat nummer kun je terugvinden in MijnKPN of de MijnKPN-app. Daar staan trouwens ook alle facturen van de laatste tijd. 

bron: 

https://www.kpn.com/service/ugs/betaalmogelijkheden

Het duurt wel een paar dagen voor het verwerkt is. Betalen via de betaalhulp of MijnKPN is altijd sneller.

Toch betalen via internetbankieren? Zorg er dan voor dat je jouw debiteuren- of klantnummer bij je betaling zet. Die vind je op je factuur in MijnKPN. En kies het goede KPN rekeningnummer:

• TV, Internet en bellen: rekeningnummer NL41INGB0000467598 ten name van KPN B.V.
  • Thuisbellen: rekeningnummer NL59INGB0001148020 ten name van KPN B.V.
  • Mobiel: rekeningnummer NL83INGB0000325513 ten name van KPN B.V.

Meer informatie: 

Â