Skip to main content
Beantwoord

Hoe kan ik een online aankoop verwijderen van mijn factuur?

• May 16, 2023
  • 1 reactie
  • 1357 keer bekeken

Heey

ik betaal nu maandelijks een bedrag bij (online aankopen)  11,99.   van een ontmoetingsite wat ik al even niet meer heb.  

Mijn vraag is

omdat ik mijn profiel toen Verwijderd heb.

Of ik dat via KPN stop kan zetten?   

Beste antwoord door Denise van KPN

Hoi @bist666, welkom op het KPN Forum!

Als je Online Aankopen op de factuur ziet, betekent dit dat je gebruik maakt van KPN Pay. Dit is de mogelijkheid om bestellingen in de app- of online stores van Google, Apple en Microsoft te betalen via de mobiele factuur van KPN. Je kunt KPN Pay ook gebruiken om te betalen voor andere online diensten, die niet via de app store werken.

Het abonnement dat je betaalt via KPN Pay kan je niet via KPN stopzetten. Dit kan via jouw app store of via de ontmoetingssite zelf.

Hier lees je hoe je

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

1 reactie

Denise van KPN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+20
  • Oud Moderator
  • Antwoord
  • May 18, 2023

Hoi @bist666, welkom op het KPN Forum!

Als je Online Aankopen op de factuur ziet, betekent dit dat je gebruik maakt van KPN Pay. Dit is de mogelijkheid om bestellingen in de app- of online stores van Google, Apple en Microsoft te betalen via de mobiele factuur van KPN. Je kunt KPN Pay ook gebruiken om te betalen voor andere online diensten, die niet via de app store werken.

Het abonnement dat je betaalt via KPN Pay kan je niet via KPN stopzetten. Dit kan via jouw app store of via de ontmoetingssite zelf.

Hier lees je hoe je