Skip to main content
Antwoord

Hoe kan ik het Fightclub Live abonnement stopzetten? Ik wil dat helemaal niet

• November 10, 2025
  • 4 reacties
  • 138 keer bekeken

Forum|alt.badge.img

Opeens staat ook op mijn facturering een abonnement via e-bill.mobi van Fightclub live, á €10,-. Nooit heb ik deze afgenomen (17 oktober om 01:20u volgens 'administratie' van e-bill.mobi), en ik heb dus ook nooit toestemming gegeven dit bedrag af te schrijven.

@KPN De door jullie te lezen/gegeven opties voor afmelden werken óf niet (SMS), óf zijn natuurlijk te belachelijk voor woorden om zoveel stappen te ondernemen om ergens voor af te melden waarvoor nooit aangemeld is. Graag met een oplossing komen in plaats van af te schuiven en klanten naar het volgende kastje te sturen.

Beste antwoord door Alexandra van KPN

Hi ​@Maup81 en ook ​@Kastanjeboom, niet fijn dat jullie in ene voor onverwachte kosten zijn komen staan voor een dienst die jullie niet herkennen.

Ik zie dat ​@AriënC en ​@Raspberry al gewezen hebben naar een topic waar veel informatie en tips in staan, fijn. Ik hoop dat jullie dit intussen doorgelezen hebben en daarmee verder komen! Het is geen dienst van KPN maar van een andere partij. Door klikken op een link of scannen van een QR code en dan vinkjes voor betaalde diensten over het hoofd te zien, kan je hier ineens mee te maken krijgen.

Je leest in het genoemde topic hoe je het abonnement op diensten als Fight Club kan stopzetten, en ook hoe je contact op kan nemen met partijen als e-bill.mobi, om de kosten aan te kaarten. Ook heeft ​@Michel.uit.Arnhem tips gedeeld om contact met Fight Club op te nemen en een terugbetaling aan te vragen.

4 reacties

AriënC
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+11
  • Wijsgeer
  • November 10, 2025

Forum|alt.badge.img+8
  • Topper
  • November 10, 2025

Forum|alt.badge.img
  • Nieuwkomer
  • November 12, 2025

Vind ik een ernstige klacht aan het adres van KPN. Ik heb in de hectiek waarbij ik een qr code moest scannen tijdens teamuitje blijkbaar per ongeluk op de advertentie van deze vechtclub geklikt. Nooit is dit geverifieerd of heb ik ergens goedkeuring voor moeten geven door op een JA button te klikken.

Echt te gek voor woorden dat KPN mij hiervoor niet beschermd door bijvoorbeeld te vragen of het aangeschafte abonnement wel klopt. Ik krijg opeens op de factuur een bedrag te zien van 10 euro voor iets (de fightclub dus) dat ik nooit bewust heb aangeschaft. Ik ga een klacht indienen bij de consumentenorganisatie. En ik zal niet de eerste zijn…

Wat kan de KPN doen voor gedupeerden van deze sneaky advertentie?

met vriendelijke groet,

Alexandra van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+21

Hi ​@Maup81 en ook ​@Kastanjeboom, niet fijn dat jullie in ene voor onverwachte kosten zijn komen staan voor een dienst die jullie niet herkennen.

Ik zie dat ​@AriënC en ​@Raspberry al gewezen hebben naar een topic waar veel informatie en tips in staan, fijn. Ik hoop dat jullie dit intussen doorgelezen hebben en daarmee verder komen! Het is geen dienst van KPN maar van een andere partij. Door klikken op een link of scannen van een QR code en dan vinkjes voor betaalde diensten over het hoofd te zien, kan je hier ineens mee te maken krijgen.

Je leest in het genoemde topic hoe je het abonnement op diensten als Fight Club kan stopzetten, en ook hoe je contact op kan nemen met partijen als e-bill.mobi, om de kosten aan te kaarten. Ook heeft ​@Michel.uit.Arnhem tips gedeeld om contact met Fight Club op te nemen en een terugbetaling aan te vragen.