Skip to main content
Beantwoord

Hoe kan ik internet + TV aanpassen naar alleen internet?

• October 4, 2025
  • 15 reacties
  • 122 keer bekeken

Nu we thuis geen lineaire televisie meer kijken wil ik het TV stuk binnen ons abonnement aanpassen maar kan nergens vinden waar ik dit kan aanpassen? heeft iemand hier ervaring mee?

Beste antwoord door bnh

Dan moet je waarschijnlijk verlengen ​@wiely2111, kan je het eens via deze link proberen ?
http://kpn.com/shop/verlengen/internet

15 reacties

Forum|alt.badge.img+4
  • Wijsgeer
  • October 4, 2025

Ga naar www.mijnkpn.com ,inloggen dan naar producten, scroll naar beneden dan naar kpn tv abonnenmenten of bellen met KPN 0800 0402 spreek in abonnenmenten en wacht totdat je doorverbonden wordt.

bnh
Superuser
Forum|alt.badge.img+11
  • Superuser
  • October 4, 2025

Welkom ​@wiely2111, dat moet hier kunnen:
https://www.kpn.com/mijn/producten?icid=app-no:cd=deeplinktopnav

• Auteur
  • Deelnemer
  • October 4, 2025

ik kan de tv dus wel zien in mijn producten maar kan hem niet "weggooien” kan hem wel aanpassen denk dat het probleem is dat het een oud gecombineerd abonnement is. Zal ze morgen is even bellen naar de mogelijkheden. 

bnh
Superuser
Forum|alt.badge.img+11
  • Superuser
  • Antwoord
  • October 4, 2025

Dan moet je waarschijnlijk verlengen ​@wiely2111, kan je het eens via deze link proberen ?

• Auteur
  • Deelnemer
  • October 4, 2025

daar lukt het wel mee de tv was weg had deze optie al geprobeerd maar kreeg de tv niet weg op die manier bedankt !

bnh
Superuser
Forum|alt.badge.img+11
  • Superuser
  • October 4, 2025

Goed om te horen! Je kon het niet annuleren omdat je vastzat aan je oude abonnements type. Waarschijnlijk wordt je internet nu ook wat goedkoper?

• Auteur
  • Deelnemer
  • October 4, 2025

wel weer raar dat je dan dit krijgt als info ​@bnh 

De nieuwe KPN TV+ box vervangt je huidige tv-ontvanger(s). We leggen je na je bestelling uit hoe je die eenvoudig en kosteloos terugstuurt.

bnh
Superuser
Forum|alt.badge.img+11
  • Superuser
  • October 4, 2025

Kun je een screenshot maken van je overzicht of besteloverzicht als je dit al hebt besteld ​@wiely2111 ?

• Auteur
  • Deelnemer
  • October 4, 2025

Goed om te horen! Je kon het niet annuleren omdat je vastzat aan je oude abonnements type. Waarschijnlijk wordt je internet nu ook wat goedkoper?

ja dat scheelt wel iets is totaal  35,29 goedkoper zonder tv. lijken nu NLziet op de Apple tv een 2 tal weken om te testen hoe dat in het huishouden valt maar scheelt een hoop zo. 

• Auteur
  • Deelnemer
  • October 4, 2025

Kun je een screenshot maken van je overzicht of besteloverzicht als je dit al hebt besteld ​@wiely2111 ?

nog niet besteld maar dit staat er nu 

bnh
Superuser
Forum|alt.badge.img+11
  • Superuser
  • October 4, 2025

Ja, je had waarschijnlijk een heel oud pakket ​@wiely2111, want internet en tv staan daar nog als één product vermeld. 

Het is zeker de moeite waard om elke twee jaar te verlengen met de nieuwe prijzen. Ik had een klant van ons geholpen die uiteindelijk 65 euro per maand goedkoper uit was. Je had zijn reactie moeten zien toen ik klaar was.

Vergeet ook niet om je mobiele abonnement eens onder de loep te nemen, waarschijnlijk kan dat ook wat goedkoper.

Ik heb ook NLZIET, werkt perfect.

• Auteur
  • Deelnemer
  • October 4, 2025

Ja, je had waarschijnlijk een heel oud pakket ​@wiely2111, want internet en tv staan daar nog als één product vermeld. 

Het is zeker de moeite waard om elke twee jaar te verlengen met de nieuwe prijzen. Ik had een klant van ons geholpen die uiteindelijk 65 euro per maand goedkoper uit was. Je had zijn reactie moeten zien toen ik klaar was.

Vergeet ook niet om je mobiele abonnement eens onder de loep te nemen, waarschijnlijk kan dat ook wat goedkoper.

Ik heb ook NLZIET, werkt perfect.

zeker een goede om ook even de mobiel te bekijken dan inderdaad.

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22

Hallo ​@wiely2111,

Ik snap best dat je graag tv uit het abonnement wil hebben, als dat amper tot niet wordt gebruikt. Met hulp van enkele andere community leden is het aanpassen van het abonnement inmiddels gelukt geloof ik? 

• Auteur
  • Deelnemer
  • October 7, 2025

Hallo ​@wiely2111,

Ik snap best dat je graag tv uit het abonnement wil hebben, als dat amper tot niet wordt gebruikt. Met hulp van enkele andere community leden is het aanpassen van het abonnement inmiddels gelukt geloof ik? 

@Jeroen van KPN Ik heb het nog niet doorgezet maar in theorie weet ik nu hoe het moet ik ben nu aan het testen. Zodra het thuis helemaal goedgekeurd is ga ik de aanpassing doen. Neem aan dat je meegekeken hebt en dat dit ook de manier is die door KPN word aangeraden?

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22

Ja dit is de manier om het zelf te regelen via de MijnKPN omgeving.

Mobiele abonnement kun je bekijken via de daarvoor bestemde pagina. Op die pagina kun je zelf klikken en de projs zien zonder dat het direct wordt doorgevoerd. 
Moet het natuurlijk wel al een KPN mobiel abonnement zijn.