Skip to main content
Beantwoord

Hoe kan ik klantenservice Seaters telefonisch bereiken?

• November 26, 2025
  • 2 reacties
  • 81 keer bekeken

Forum|alt.badge.img

Heb een probleem met het downloaden van gewonnen kaartjes voor Relight my fire. De eerste lukte wel maar de volgende niet meer. Heb in eerste instantie mailcontact gehad met de klantenservice maar die reageert niet meer. Als ik bel kun je alleen maar inspreken maar wordt niet teruggebeld. Hoe los ik dit op?

Beste antwoord door Michel.uit.Arnhem

Hoi ​@Wolkje2 

De klantenservice van Seaters, kun je inderdaad alleen bereiken via:

E-mailadres: support@kpn-seaters.zendesk.com

Telefoonnummer: 088 - 623 70 06
(Bereikbaar op werkdagen van 08.00 tot 18.00 uur)

Alles omtrent gewonnen (toegangs-) kaartjes verloopt via Seaters, dus als het ergens niet goed gaat dien je dus rechtstreeks contact op te nemen met Seaters.
Ik zou dus nogmaals een duidelijke e-mail sturen naar bovenstaand e-mailadres (eventueel in de vorm van een klacht), en vragen om een duidelijk antwoord terug met daarin een oplossing.

LET OP: De KPN klantenservice heeft zelf geen inzicht in de Seaters systemen,ook zij verwijzen je naar Seaters.

2 reacties

Michel.uit.Arnhem
Superuser
Forum|alt.badge.img+15

Hoi ​@Wolkje2 

De klantenservice van Seaters, kun je inderdaad alleen bereiken via:

E-mailadres: support@kpn-seaters.zendesk.com

Telefoonnummer: 088 - 623 70 06
(Bereikbaar op werkdagen van 08.00 tot 18.00 uur)

Alles omtrent gewonnen (toegangs-) kaartjes verloopt via Seaters, dus als het ergens niet goed gaat dien je dus rechtstreeks contact op te nemen met Seaters.
Ik zou dus nogmaals een duidelijke e-mail sturen naar bovenstaand e-mailadres (eventueel in de vorm van een klacht), en vragen om een duidelijk antwoord terug met daarin een oplossing.

LET OP: De KPN klantenservice heeft zelf geen inzicht in de Seaters systemen,ook zij verwijzen je naar Seaters.

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

Hoi ​@Wolkje2. Welkom op de community! Jammer dat het downloaden van de kaartjes niet lukt. Dat is natuurlijk vervelend, zeker als de klantenservice van Seaters niet meer reageert. KPN heeft geen toegang tot de kaartjes of de systemen van acties vanuit Seaters. Deze worden volledig door Seaters zelf geregeld, zoals ​@Michel.uit.Arnhem hierboven ook aangeeft.

Heb je inmiddels weer contact opgenomen met Seaters? Hopelijk kunnen zij dit voor je oplossen.