Hoe kan ik jullie bereiken als me Sim is geblokkeerd en ik nergens een betalingsregeling kan aanvragen ?
Als het goed is kan je 1200 nog wel bellen (dit is hetzelfde nummer als 0800-0402). Zodat je een regeling kan aanvragen.
Hallo
Als je aansluiting reeds geblokkeerd is, is het aanvragen van een regeling niet meer mogelijk. Deze dien je dus in één keer te voldoen om de aansluiting weer te kunnen gebruiken. De klantenservice en hulpdiensten kun je inderdaad nog wel bellen. Houd er rekening mee dat je naast het openstaande bedrag ook €33,88 dient te voldoen aan her-aansluitkosten.
Oh sorry wist niet dat een betalingsregeling niet meer mogelijk was nadat je bent afgesloten
Oh sorry wist niet dat een betalingsregeling niet meer mogelijk was nadat je bent afgesloten
Maakt niet uit hoor
Mocht je daarna nog niet betaald hebben dan wordt je afgesloten, geregistreerd bij Preventel en wordt je vordering uit handen gegeven aan een incassobureau.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.