Skip to main content
Beantwoord

Hoe kan ik mijn abonnement beëindigen in verband met opname WLZ?

• January 15, 2025
  • 5 reacties
  • 56 keer bekeken

Hallo iedereen,

Ik word opgenomen in een instelling en wil hierdoor mijn vaste abbonnement beëindigen. Het contract loopt nog iets langer, kan vanwege deze situatie kpn even meekijken wat mogelijk is, (of niet) 

Dank

Beste antwoord door Alex van KPN

Hi ​@Pudding94, welkom bij ons. 

Fijn om te zien dat je op weg bent geholpen door de community leden, waarvoor dank.

JanD legt dit goed uit. Neem eerst contact met ons op zodat we op de hoogte zijn van de opzegging, afhankelijk van de situatie zal er nog om een brief van de dokter of instellingen worden gevraagd. Dat zullen ze daar in ieder geval goed uitleggen. 
Maak een terugbelafspraak (rechts onderin) met ons. Dan nemen wij contact met je op wanneer het jou uitkomt. 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

5 reacties

• Auteur
  • Deelnemer
  • January 15, 2025

Daarnaast heb ik ook nog het probleem dat tijdens de laatste wijziging er hardware is gestuurd (en retour door PostNL naar KPN is gegaan; door het niet aanpakken), en dit moet ook juist retour verwerkt worden los van bovenstaande 

JanD
Superuser
Forum|alt.badge.img+19
  • Superuser
  • January 15, 2025

Beste ​@Pudding94 , wat is een WLZ abonnement???

• January 15, 2025

WLZ = Wet Langdurige Zorg. ​@Pudding94 wordt zoals hij schrijft, opgenomen, dus heeft hij niets aan een KPN Thuis abonnement.

JanD
Superuser
Forum|alt.badge.img+19
  • Superuser
  • January 15, 2025

WLZ = Wet Langdurige Zorg. ​@Pudding94 wordt zoals hij schrijft, opgenomen, dus heeft hij niets aan een KPN abonnement.

Bedankt voor de uitleg ​@Carola22 en ​@Pudding94 je kunt het beste even met KPN contact opnemen vi 0800 0402 of via een terugbelafsapraak

Succes

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+26
  • Moderator
  • Antwoord
  • January 17, 2025

Hi ​@Pudding94, welkom bij ons. 

Fijn om te zien dat je op weg bent geholpen door de community leden, waarvoor dank.

JanD legt dit goed uit. Neem eerst contact met ons op zodat we op de hoogte zijn van de opzegging, afhankelijk van de situatie zal er nog om een brief van de dokter of instellingen worden gevraagd. Dat zullen ze daar in ieder geval goed uitleggen. 
Maak een terugbelafspraak (rechts onderin) met ons. Dan nemen wij contact met je op wanneer het jou uitkomt.