Skip to main content
Beantwoord

Hoe kan ik mijn abonnementsprijs omlaag brengen bij KPN?

• May 12, 2026
  • 5 reacties
  • 86 keer bekeken

Waarom kost mijn abonnement van KPN met internetsnelheid 1000mb nu bijna 90€ en bij Delta 60€

kan ik beter overstappen of is daar iets aan te doen?

Beste antwoord door Thomas van KPN

Hoi ​@SandraAp, welkom op onze community! Ik zie dat er al goed meegedacht wordt, er zijn een hoop mogelijke redenen waarom je duurder uit zou zijn. Het hangt er allemaal een beetje vanaf wat je hebt en wat je wilt. Als je even samen met een medewerker naar je abonnement wilt kijken kun je online een belafspraak met ons maken maar als je in de buurt bent kun je ook altijd even langs een van onze winkels! Je kunt je abonnement natuurlijk ook gewoon wijzigen via je MijnKPN

5 reacties

• May 12, 2026

Beste ​@SandraAp 1Gigabit internet abo kost bij KPN momenteel €52,50 per maand.

De kosten die jij noemt is waar schijnlijk inclusief allerlei toeters en bellen.

De prijs van Delta 1 Gigabit voor €60 is waarschijnlijk ook de kale prijs zonder toeters en bellen en dus is KPN in dit gevbal zelfs goedkoper.

Ik woon niet in een Delta-gebied, dus ik heb even moeten ‘googelen’ voor de juiste prijs.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • May 12, 2026

Mijn huidige abonnement is 77€, gewoon alleen tv en internet van 100Mb, ik wil naar 1000 dan komt er 11 € bij

• May 12, 2026

Beste ​@SandraAp dan heb je waarschijnlijk nog een Husselpakket of nog ouder.

Als je nu overstapt naar het TV+pakket betaal je €65 per maand:

€52,50 voor internet 1Gigabit

€12,50 voor 1 tv-abo inclusief decoder

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • May 12, 2026

Ga helemaal naar de nieuwe propositie. Die kost minder. Dan kom je met 1 Gbps en TV+ (basispakket) op € 65,00.

Klik hier om geheel te vernieuwen. Je gaat dan ook van iTV naar TV+.

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24

Hoi ​@SandraAp, welkom op onze community! Ik zie dat er al goed meegedacht wordt, er zijn een hoop mogelijke redenen waarom je duurder uit zou zijn. Het hangt er allemaal een beetje vanaf wat je hebt en wat je wilt. Als je even samen met een medewerker naar je abonnement wilt kijken kun je online een belafspraak met ons maken maar als je in de buurt bent kun je ook altijd even langs een van onze winkels! Je kunt je abonnement natuurlijk ook gewoon wijzigen via je MijnKPN