Skip to main content
Beantwoord

Hoe kan ik mijn bestelde telefoonhoesje inzien en annuleren?

• August 20, 2026
  • 4 reacties
  • 45 keer bekeken

Een telefoonhoesje besteld in de online shop hier in MijnKPN maar deze is na 6 weken nog steeds niet leverbaar. Waarom kan ik deze bestselling niet inzien en gemakkelijk annuleren?  Heb namelijk elders een besteld en nog goedkoper ook. Dus hoe kan ik annuleren en mijn geld terug krijgen?

Beste antwoord door Michel.uit.Arnhem

Hoi ​@Puckie7 

Je bestelling van jouw telefoonhoesje bij KPN, kun je annuleren via de klantenservice van KPN.

Bel hiervoor met 0800-0402 (of 1200 vanaf een KPN mobiele aansluiting).
Spreek nadat de voice respons stem je heeft gevraagd waarvoor je belt, het volgende in:
ik wil een medewerker spreken, en na de tweede vraag bestelling annuleren.

De medewerker die je dan te spreken krijgt, kan dan jouw bestelling annuleren en ervoor zorg dragen dat je het betaalde bedrag weer terug krijgt.

4 reacties

Michel.uit.Arnhem
Superuser
Forum|alt.badge.img+16

Hoi ​@Puckie7 

Je bestelling van jouw telefoonhoesje bij KPN, kun je annuleren via de klantenservice van KPN.

Spreek nadat de voice respons stem je heeft gevraagd waarvoor je belt, het volgende in:

De medewerker die je dan te spreken krijgt, kan dan jouw bestelling annuleren en ervoor zorg dragen dat je het betaalde bedrag weer terug krijgt.

Jan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+14
  • Moderator
  • August 24, 2026

Goedemiddag ​@Puckie7 , bedankt voor jouw bericht en welkom hier op onze Community :)

Dat is een goede en ook terechte vraag en gelukkig heeft ​@Michel.uit.Arnhem je vraag eigenlijk al beantwoord en daarom heb ik zijn bijdrage ook gemarkeerd als 'best answer'. Ik ga er vanuit dat je hiermee weet waar je aan toe bent en hopelijk heb je hier inmiddels ook al contact over opgenomen met onze Helpdesk! 💪🏻

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • August 24, 2026

Hoi ​@Puckie7 

Helaas is dit niet waar. Niemand kan de bestselling van een telefoonhoesje annuleren na meermaals telefonisch contact te hebben gehad, Ben door hun naar een KPN winkel gestuurd en daar konden ze me niet helpen.

Wat dat betreft is het maar een slechte service!!!

Michel.uit.Arnhem
Superuser
Forum|alt.badge.img+16

Hoi ​@Puckie7 

Een bestelling annuleren verloopt altijd via de klantenservice van KPN, dat is altijd zo geweest.
Alleen wordt jij in deze situatie heen en weer gestuurd, zonder dat er iets gebeurd, en dat is zeker een slechte service, al gaat in de meeste gevallen gelukkig goed.

Het beste is om het te wachten totdat je het bestelde telefoonhoesje hebt ontvangen, en het vervolgens gewoon retour te sturen naar KPN.
In de verpakking tref je een retourformulier aan, en het adres waar je het naar retour kunt sturen.
Zodra je retour is verwerkt in het magazijn, krijg je vervolgens alsnog je geld terug.

Dus er is gelukkig nog een manier om je bestelling te annuleren.
Want de wettelijke bedenktijd van 14 dagen, gaan namelijk pas in op het moment dat je de telefoonhoesje daadwerkelijk hebt ontvangen.