Skip to main content
Beantwoord

Hoe kan ik mijn Internet en TV abonnement opzeggen en mijn e-mailadres behouden?

• June 11, 2025
  • 1 reactie
  • 40 keer bekeken

Ik wil mijn KPN abonnement (Internet en Interactieve TV ) opzeggen maar mijn email adres behouden.

Via "opzeggen abonnement" op de website zie ik hier niets van terug.

Wat moet ik dien?

Beste antwoord door Alex van KPN

HI ​@Kareltje62, welkom bij onze community. 

Deze mogelijkheid bestaat en gaat via de telefonische klantenservice. Tijdens of na je opzegging heb je nog 6 maanden de tijd om een e-mail only abonnement af te sluiten, zo blijf je je e-mailadressen behouden na de opzegging. Zie ook kopje Ik ben geen klant meer van KPN, kan ik mijn e-mail behouden op onze website. Maak makkelijk een terugbelafspraak (rechts onderin) met ons. Dan nemen wij contact met je op wanneer het jou uitkomt om dit op te lossen. Zo voorkom je ook een eventuele wachtrij. 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

1 reactie

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+26
  • Moderator
  • Antwoord
  • June 12, 2025

HI ​@Kareltje62, welkom bij onze community. 

Deze mogelijkheid bestaat en gaat via de telefonische klantenservice. Tijdens of na je opzegging heb je nog 6 maanden de tijd om een e-mail only abonnement af te sluiten, zo blijf je je e-mailadressen behouden na de opzegging. Zie ook kopje Ik ben geen klant meer van KPN, kan ik mijn e-mail behouden op onze website. Maak makkelijk een terugbelafspraak (rechts onderin) met ons. Dan nemen wij contact met je op wanneer het jou uitkomt om dit op te lossen. Zo voorkom je ook een eventuele wachtrij.