Skip to main content
Vraag

Hoe kan ik mijn vaste telefoonnummer bij KPN opzeggen?

• December 1, 2025
  • 2 reacties
  • 41 keer bekeken

wil graag vaste telefoon opzeggen maar niet

de andere diensten van kpn zoals mobiel internet en tv.

alleen vaste telefoon dus kan dat?

2 reacties

Forum|alt.badge.img+9
  • Slimmerik
  • December 1, 2025

Hi ​@Nieuwe afstands bediening ,

Dat is afhankelijk van welk abonnement je nu hebt.

• Heb je KPN Hussel of het huidige KPN TV+ abonnement? Dan kun je vaste telefonie binnen het huidige abonnement opzeggen via MijnKPN .

• Heb je een ouder alles in 1 abonnement? Dan kun je vaste telefonie niet opzeggen binnen je huidige abonnement. Je zult dan het abonnement moeten aanpassen naar de huidige abonnementsvorm, dat kan via deze pagina . Daarmee ga je wel over naar KPN TV+ en krijg je een nieuwe TV ontvanger toegestuurd. Daarnaast ga je daarmee een nieuw jaarcontract aan.

• December 1, 2025

Bij de veel oudere abonnementen heeft KPN telefonie een hele poos terug al afgesplitst van het hoofd abonnement. Als KPN dat bij jou ook gedaan heeft, dan kan je telefonie apart opzeggen. De rest blijft dan gewoon ongewijzigd. 

Kijk op de factuur 2de pagina. Als je daar telefonie op een aparte regel ziet staan, dan kan je het apart opzeggen. 

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

Hoi ​@Nieuwe afstands bediening. Welkom op de community! Ik zie dat er al een antwoord is gegeven. Is het gelukt om je vaste telefoon op te zeggen? 

Kom je er niet uit? Maak dan een terugbelafspraak met onze klantenservice. Zij bellen je wanneer het jou uitkomt en leggen precies uit hoe je dit doet.