Skip to main content
Beantwoord

Hoe kan ik oud glasvezelkastje terugsturen?

• September 25, 2025
  • 4 reacties
  • 77 keer bekeken

Bij mijn nieuwe KPN thuis abonnement heb ik een nieuw glasvezel kastje ontvangen en deze aangesloten. Hoe kan ik het oude glasvezelkastje naar jullie sturen zodat jullie deze kunnen recyclen?  

Beste antwoord door Noordzee

Hallo ​@Djime ,

Geen retoursticker? Voeg dan een briefje erbij in een eigen doos met je gegevens en het klantnummer van het opgezegde abonnement.

Wat als ik geen retourdoos ontvangen heb?

Geen probleem. Je kunt ook een eigen doos gebruiken om de apparatuur in te verpakken. Er zijn geen kosten aan verbonden. Iets versturen naar een antwoordnummer is altijd gratis. Je pakt de apparatuur in een willekeurige, stevige doos in, en verstuurt dit gratis naar ons retouradres:

KPN
Antwoordnummer 10119
2400VB Alphen aan den Rijn

De doos geef je af bij een PostNL locatie. Daar heb je veertien dagen de tijd voor. Je apparatuur op deze manier retour sturen is gratis.

Meer informatie:

4 reacties

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • Antwoord
  • September 25, 2025

Hallo ​@Djime ,

Geen retoursticker? Voeg dan een briefje erbij in een eigen doos met je gegevens en het klantnummer van het opgezegde abonnement.

Wat als ik geen retourdoos ontvangen heb?

Geen probleem. Je kunt ook een eigen doos gebruiken om de apparatuur in te verpakken. Er zijn geen kosten aan verbonden. Iets versturen naar een antwoordnummer is altijd gratis. Je pakt de apparatuur in een willekeurige, stevige doos in, en verstuurt dit gratis naar ons retouradres:

KPN
Antwoordnummer 10119
2400VB Alphen aan den Rijn

De doos geef je af bij een PostNL locatie. Daar heb je veertien dagen de tijd voor. Je apparatuur op deze manier retour sturen is gratis.

Meer informatie:

• September 25, 2025

Bij mijn nieuwe KPN thuis abonnement heb ik een nieuw glasvezel kastje ontvangen ...

Normaal gesproken gebeurt dit niet zomaar. Dus het oude glasvezelkastje heb je er vanaf gehaald en het nieuwe er op geschoven?

Of ben je verhuist en heb je het oude glasvezelkastje vanuit je vorige woning meegenomen?

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • September 25, 2025

Bij mijn nieuwe KPN thuis abonnement heb ik een nieuw glasvezel kastje ontvangen ...

Normaal gesproken gebeurt dit niet zomaar. Dus het oude glasvezelkastje heb je er vanaf gehaald en het nieuwe er op geschoven?

Of ben je verhuist en heb je het oude glasvezelkastje vanuit je vorige woning meegenomen?

Ik heb inderdaad het “oude” kastje er van af gehaald en het nieuwe kastje erop geschoven. Overigens zijn het dezelfde kastjes.. 

In de doos waarin de apparatuur werd geleverd stond dat je altijd het nieuwe glasvezel kastje moet installeren omdat het oude storingen kan veroorzaken. 

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+26
  • Moderator
  • September 28, 2025

Hi ​@Djime, welkom allereerst bij onze community. 

Fijn om te zien dat je op weg bent geholpen door de andere users en goed dat je dit aangeeft om het te laten recyclen, zo zijn we goed bezig. 

Ik neem aan dat de verbinding nu verder goed werkt? Dan kun je het kastje retoursturen naar het door Noordzee genoemde adres, dan komt dit helemaal in orde.