Skip to main content
Vraag

Hoe kan ik vergoeding aanvragen voor geen diensten?

• January 31, 2026
  • 1 reactie
  • 26 keer bekeken

Beste KPN,

Sinds 16 januari zijn onze internetverbinding, telefoon en tv afgesloten. Na een week bellen en het opsturen van drie apparaten hebben we alleen internet teruggekregen, maar nog steeds geen telefoon of tv. We verwachten dat onze factuur pas betaald wordt als alles weer normaal werkt, omdat we voor deze periode geen diensten hebben ontvangen.

Waarom hebben we een probleem met glasvezel? Waarom is niemand verantwoordelijk, terwijl wij de volle kosten moeten dragen?

ik hoor het graag van jullie 

Mvrg

Banaha

1 reactie

Jan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+14
  • Moderator
  • February 3, 2026

Goedemorgen ​@Banaha , bedankt voor jouw bericht en welkom hier op onze Community :)

Allereerst natuurlijk enorm balen om te lezen dat je al sinds 16 januari zonder internetverbinding zit, ik snap heel goed dat dit het nodige ongemak met zich meebrengt, zeker vandaag de dag! Wat is de precieze reden geweest dat je op 16 januari bent afgesloten? Dit kan ik namelijk nog niet helemaal plaatsen, ook omdat je aangeeft dat je na een week bellen en het opsturen van drie apparaten alleen internet terug hebt gekregen;  wat was de reden dat je 3 apparaten hebt opgestuurd en om welke 3 apparaten ging het precies?

Ik heb het gevoel dat ik een stukje context mis dus ik hoop dat je me hierin van nadere toelichting kunt voorzien! Voor direct contact kun je trouwens ook altijd even een belafspraak inplannen met onze Helpdesk, dat schakelt voor dit soort problemen in de regel toch wat makkelijker omdat ze ook meteen je gegevens erbij kunnen pakken!

Als het trouwens gaat om het aanvragen van een vergoeding vanwege een netwerkstoring, dan kun je dat aanvragen op onze website.Â