Skip to main content
Beantwoord

Hoe kan ik zien of er hoge belkosten zijn gemaakt voordat ik de factuur ontvang?

• May 5, 2025
  • 1 reactie
  • 26 keer bekeken

Ik wil graag nu zien of ik hoge belkosten heb voordat ik de factuur ontvang waar kan ik dat opvragen

Beste antwoord door ikheetjeff

Hoi ​@KLBR, welkom op de KPN Community! Ik kan mij goed voorstellen dat je graag op tijd wilt weten of er kosten buiten je abonnement zijn gemaakt.

Naast dat je dit op de factuur kan zien, kan je dit vaak ook al van te voren in MijnKPN zien. Wanneer je de MijnKPN app opent moet je als het goed is een oranje melding zien dat er extra kosten gemaakt zijn. Wanneer je op de melding ziet, zie je meer informatie.

Hopelijk kom je hiermee verder! Laat gerust weten als je nog ergens vragen over hebt.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

1 reactie

ikheetjeff
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+10
  • Wijsgeer
  • Antwoord
  • May 5, 2025

Hoi ​@KLBR, welkom op de KPN Community! Ik kan mij goed voorstellen dat je graag op tijd wilt weten of er kosten buiten je abonnement zijn gemaakt.

Naast dat je dit op de factuur kan zien, kan je dit vaak ook al van te voren in MijnKPN zien. Wanneer je de MijnKPN app opent moet je als het goed is een oranje melding zien dat er extra kosten gemaakt zijn. Wanneer je op de melding ziet, zie je meer informatie.

Hopelijk kom je hiermee verder! Laat gerust weten als je nog ergens vragen over hebt.