Skip to main content

vraag me toch af had ineens op mijn factuur van mobiel abbonement 10 euro staat wat er in rekening werd gebracht en kreeg ineens een sms van pro battle zone dat abbonement verlengt wat maar ken die helemaal niet maar heb het nu al wel er af gekregen maar vraag me toch af wat dat is  

Hoi ​@gerben38. Goede vraag die je stelt en die is door mij eigenlijk niet te beantwoorden. Waarschijnlijk zie je ProBattleZone bij je Online aankopen staan op je mobiele factuur. Dat betekent dat het ooit (per ongeluk misschien) is aangezet door de gebruiker van het telefoonnummer. Op je mobiel kun je bij veel apps aankopen doen of een abonnement aangaan en dan kiezen voor ‘betalen via de KPN (of provider) factuur’. Dit staat standaard aan op een mobiele aansluiting, maar dit kun je wel blokkeren. Als je dit wilt, neem dan contact op met onze helpdesk via een terugbelafspraak. Je wordt dan gebeld op een moment dat het jou uitkomt. 

Als je graag de Online aankoop wilt afzeggen, dan gaat dat veelal via de Google Play Store of de App store (iOS) op je mobiel. Voor Android en iPhone heb ik hieronder gezet hoe je dat kunt doen. Het kan ook zijn dat de dienst loopt via https://www.e-bill.mobi/ en dan kun je het daar opzeggen. Ik begrijp dat het jou al is gelukt om op te zeggen, dat is natuurlijk mooi, maar dan is dit meer informatie voor meelezers. 

Opzeggen via Google Play Store (Android):

1. Open de Google Play Store-app op je Android-apparaat.
  2. Tik op het menu-icoon (meestal drie horizontale streepjes of je profielfoto) in de linkerbovenhoek.
  3. Selecteer Abonnementen in het menu.
  4. Zoek het abonnement dat je wilt opzeggen en tik erop.
  5. Tik op Opzeggen.
  6. Volg de instructies op het scherm om de opzegging te bevestigen.

Opzeggen via de App Store (iPhone):

1. Open de Instellingen-app op je iPhone.
  2. Tik op je naam bovenaan het scherm.
  3. Selecteer Abonnementen. Als je deze optie niet direct ziet, tik dan eerst op Apple ID en vervolgens op Abonnementen.
  4. Zoek het abonnement dat je wilt opzeggen en tik erop.
  5. Tik op Annuleer abonnement.
  6. Bevestig je keuze om het abonnement op te zeggen.

dankje en is onder tussen al gelukt om dat af te melden 

Gelukkig. Dat is het belangrijkste! 

Mocht nog eens vragen hebben in de toekomst, voel je dan vooral vrij om weer een nieuw topic te openen :) 

Reageer