Skip to main content
Beantwoord

Hoe krijg ik 2 mobiele klantnummers op 1 factuur

• January 8, 2026
  • 5 reacties
  • 29 keer bekeken

Hai,

Ik heb net contact gehad om 2 mobiele nummers op 1 factuur te krijgen, dit kon zodra 1 van de toestellen afbetaald is. Dat is over een maand zo. Nu krijg ik alleen te horen dat dit niet kan en alleen kan bij kleinzakelijk? Ik lees op het orum hier dat het 11 maanden geleden nog wel kon. Hoe zit dat nu? 

Groetjes Patricia

Beste antwoord door Sanne van KPN

Hi ​@Patrici.a en welkom bij de KPN Community! Goed dat je je vraag hier stelt en fijn dat je al reactie hebt gehad. 😄

Twee telefoonnummers onder één klantnummer kan inderdaad gewoon, jammer dat mijn collega hier niet van op de hoogte was. 😅
Is het inmiddels gelukt om dit te regelen? Zo niet, dan kun je hier ook een belafspraak (rechts onderin) voor maken met ons. Dan word je gebeld wanneer het jou uitkomt en is het hopelijk snel in orde! 

Laat je weten of het gelukt is? 🙂

5 reacties

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • January 9, 2026

Beide 06 nummers zouden dan onder één mobiel klantnummer ondergebracht moeten worden. Dan heb je ze op één maandelijkse factuur.

2 klantnummers op 1 factuur kan niet.

2 telefoonnummers onder 1 klantnummer kan wel.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • January 9, 2026

Dank je Peter! Dat is ooknwat ik bedoelde haha maar dan bel ik nog maar eens opnieuw... zal ik wel iemand gesproken hebben die het niet wist. 

Sanne van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20
  • Moderator
  • Antwoord
  • January 11, 2026

Hi ​@Patrici.a en welkom bij de KPN Community! Goed dat je je vraag hier stelt en fijn dat je al reactie hebt gehad. 😄

Twee telefoonnummers onder één klantnummer kan inderdaad gewoon, jammer dat mijn collega hier niet van op de hoogte was. 😅
Is het inmiddels gelukt om dit te regelen? Zo niet, dan kun je hier ook een belafspraak (rechts onderin) voor maken met ons. Dan word je gebeld wanneer het jou uitkomt en is het hopelijk snel in orde! 

Laat je weten of het gelukt is? 🙂

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • January 27, 2026

Hai Sanne, Ik heb nog niet opnieuw gebeld omdat ik zag dat ik nog eenmalig 8 euro moet betalen voor mijn toestel. Dus ik dacht ik bel volgende maand dan weet ik zeker dat het kan. Nu werd ik 2 uur geleden gebeld door iemand van KPN, heel ongeïnteresseerd, gaf aan dat ik erover gebeld had en dat hij het in orde kon maken maar dat hij mijn legitimatie nodig had. Dit vond ik zo gek dat ik het niet gegeven heb. Voor zover ik weet stonden er geen acties meer uit, en de KPN medewerkers kunnen in het systeem toch mijn legitimatie vinden?

Sanne van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20

We moeten bepaalde gegevens altijd opnieuw uitvragen om zeker te weten dat we de juiste persoon aan de lijn hebben voor de veiligheid, dat is het enige wat ik kan bedenken waarom dit opnieuw uitgevraagd is. Dat is dan niet een volledige legitimatie, maar zaken als je geboortedatum en de laatste 3 cijfers van het bij ons bekende bankrekeningnummer bijvoorbeeld. 

Wel erg jammer om te lezen dat mijn collega zo ongeïnteresseerd klonk. 😕 Excuses daarvoor. Ik snap ook dat je het niet vertrouwde. Goed dat je voorzichtig bent! 

• Inderdaad belangrijk dat de toestelkosten helemaal afbetaald zijn, dus als je volgende maand belt is dat ook helemaal goed. Als dat niet lukt, of je wilt het tegen die tijd liever hier regelen, vul dan gerust je communityprofiel in met:
    de adresgegevens
  • het 06-nummer waar het om gaat (onder persoonlijke opmerkingen) 
  • je geboortedatum 
  • de laatste 3 cijfers van het bij ons bekende IBAN (ook onder persoonlijke opmerkingen)

Alleen de moderators kunnen deze gegevens inzien en als je hier een seintje geeft wanneer het ingevuld is kan ik kijken wat ik kan regelen. 🙂