Skip to main content
Beantwoord

Hoe krijg ik contact om mijn factuur in delen te betalen?

• April 30, 2025
  • 2 reacties
  • 56 keer bekeken

Op één of andere manier is het onwijs moeielijk om in contact met KPN te komen als je vragen hebt. Enigste optie is terug laten bellen of bel afspraak maar vaak loopt dit langs elkaar of gaat mijn telefoon 1x over. De optie om je factuur in delen te kunnen betalen is niet makkelijk te vinden, ook is het niet mogelijk om handmatig te kiezen welke bedrag je per maand zou willen aflossen < alleen het bedrag wat KPN wilt. Zijn er echt geen andere contact mogelijkheden?

Groetjes,

Beste antwoord door Alex van KPN

Hi ​@MouniaM, welkom bij onze community. 

Fijn om te zien dat je op weg bent geholpen door Michel, waarvoor dank. 

Hoi ​@MouniaM 

Welkom op de community van KPN.

Jazeker kun je de klantenservice gewoon zelf bellen als je dit prettiger vindt.
Het telefoonnummer van de KPN klantenservice is 0800-0402

Spreek nadat de voicerespons stem je heeft gevraagd waarvoor je belt, het volgende in:
Ik wil een medewerker spreken en na de volgende vraag betalingsregeling treffen.

Met een medewerker van de afdeling Collections kun je dan een betalingsregeling afspreken.

Openingstijden:

• Maandag tot en met Vrijdag van 08:00 tot 18:00 uur
  • Zaterdag van 08:00 tot 17:00 uur
  • Zondag en Feestdagen gesloten

Kleine toevoeging: je kunt ook een terugbelafspraak maken met ons. Dan nemen wij contact met je op wanneer het jou uitkomt om dit op te lossen. Zo voorkom je ook een eventuele wachtrij. 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

2 reacties

Michel.uit.Arnhem
Superuser
Forum|alt.badge.img+15

Hoi ​@MouniaM 

Spreek nadat de voicerespons stem je heeft gevraagd waarvoor je belt, het volgende in:
Ik wil een medewerker spreken en na de volgende vraag betalingsregeling treffen.

Met een medewerker van de afdeling Collections kun je dan een betalingsregeling afspreken.

Openingstijden:

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+26
  • Moderator
  • Antwoord
  • May 2, 2025

Hi ​@MouniaM, welkom bij onze community. 

Fijn om te zien dat je op weg bent geholpen door Michel, waarvoor dank. 

Hoi ​@MouniaM 

Openingstijden:

Kleine toevoeging: je kunt ook een terugbelafspraak maken met ons. Dan nemen wij contact met je op wanneer het jou uitkomt om dit op te lossen. Zo voorkom je ook een eventuele wachtrij.