Skip to main content
Vraag

Hoe krijg ik de Solcon Combivoordeel bij verlengen KPN mobiel abonnement?

• March 5, 2026
  • 6 reacties
  • 54 keer bekeken

ik wil mobiel verlengen bij kpn. ik heb internet en tv via Solcon. daar heb ik de combivoordelen die kpn ook heeft. moet ik dan aanklikken dat ik een internet heb van kpn. ivm de kortingen? of moet ik dat overslaan en de volle mep betalen en de korting dan weer via solcon verkrijg.

6 reacties

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • March 5, 2026

Hallo ​@Dennis Tijssen ,

Nee, niet aangeven dat je internet hebt bij KPN. 

Zo werkt het

Stap: 1

Bestel een telefoon met abonnement of een Sim Only abonnement van KPN

Stap: 2

Wacht tot je KPN Mobiel bestelling is geleverd

Stap: 3

Meld je aan voor Solcon Compleet Extra's

Aanmelden voor Solcon Compleet Extra's doe je via Mijn Solcon.

Inloggen Mijn Solcon

(Opent in een nieuw tabblad)

Stap: 4

Wacht op bericht van Solcon

bronnen: 

https://www.kpn.com/service/solcon

en 

https://www.solcon.nl/solcon-compleet-extras/?open-panel=2#block_1ee4ae54834bde9d4a7f2dc0bd5a656a

Mmm net kpn aansluiting de lijn gehad en die zei dat ik het wel moet aanklikken  omdat ik het al jaren heb

Het gaat om een verlenging met de solcon kortingen al jaren aanwezig. Dus geen nieuw abonnement 

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • March 6, 2026

Mobiel verlengen = nieuw abonnement. 

Je zit nu op de bestelpagina voor mensen die  nog geen mobiel abonnement hebben. 

Verlengen doe je hier 

https://www.kpn.com/shop/mobiel/verlengen/login

Vul je 06 nummer in en klik op "ontvang sms".

- negeer de link 'Ik heb een mobiel internet abonnement' want dat is voor internet only met 0970 nummer.

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+27

Hi ​@Dennis Tijssen, welkom allereerst bij de community en fijn om te zien dat Noordzee je al goed heeft geholpen.

Ook voor andere lezers: op Ontvang extra’s met Solcon Compleet kun je alle informatie over de voordelen vinden. 

Laat het me weten mocht je verder nog vragen hebben.

Michel.uit.Arnhem
Superuser
Forum|alt.badge.img+15

Hi ​@Dennis Tijssen, welkom allereerst bij de community en fijn om te zien dat Noordzee je al goed heeft geholpen.

Ook voor andere lezers: op Ontvang extra’s met Solcon Compleet kun je alle informatie over de voordelen vinden. 

Laat het me weten mocht je verder nog vragen hebben.

Hoi ​@Alex van KPN 

Je hebt wel een sterk verouderd link bijgevoegd.
Als je klikt op de link, kom je op een pagina met verouderde informatie.

• Zo bestaat het 3 GB gelimiteerde databundel niet meer.
  • Krijg je maar 2,50 euro aan combikorting bij de gelimiteerde bundels 0 GB, 10 GB en 20 GB, en dus géén 5,- euro combikorting bij de 20 GB databundel.
  • Bij Unlimited50 krijg je 5,- euro combikorting.
  • Bij Unlimited400, SuperUnlimited en SuperUnlimited Plus 7,50 euro combikorting.
  • Ook onder Apple Fan staat geen actuele informatie, aangezien we al bij de iPhone 17 zijn beland.
  • En inmiddels is 5G netwerk de standaard geworden, terwijl het op deze pagina nog over de periode gaat waarbij 4G nog het hoogst haalbare was.

Het zou handig zijn als je dit doorgeeft aan de achterliggende afdeling, zodat ze deze pagina kunnen actualiseren, en het weer up-to-date is.