Skip to main content
Beantwoord

Hoe krijg ik mijn abonnement goedkoper?

• July 11, 2025
  • 2 reacties
  • 54 keer bekeken

Hi,

Ik heb zowel Internet als een mobiel abonnement bij KPN.

En ik ben momenteel aan het vergelijken en zie ook dat het zonder korting KPN goedkoper is dan ik nu betaal.

Ik zou ook gewoon korting krijgen als ik meerdere abonnementen heb bij KPN, alleen zelfs dan blijft het duurder dan gewoon een nieuw abonnement afsluiten.

Zie ik dit verkeerd of is dit gewoon raar?

Beste antwoord door Vikash van KPN

Hoi ​@Ni3kn. Welkom op de community! Goede vraag en fijn dat je dit even checkt. Je zegt dat je zowel internet als mobiel bij KPN hebt, maar dat je toch duurder uit bent dan wanneer je een nieuw abonnement zou afsluiten. Dat kan soms kloppen. Nieuwe klanten krijgen vaak een welkomstkorting, en die zijn meestal tijdelijk.

Als bestaande klant krijg je daarentegen Combivoordeel, zoals extra korting of data. Mijn advies: neem even contact op met onze klantenservice Zij kunnen het abonnement dat je nu bij KPN afneemt bekijken en wellicht is er een mogelijkheid om de maandelijkse kosten iets omlaag te brengen wanneer het mogelijk is om het abonnement te vernieuwen of sommige pakketten dat je niet gebruikt te verwijderen uit het abonnement. We denken graag met je mee.

2 reacties

• July 11, 2025

Als je nog een oud abonnement hebt dan is dit niet raar. Je zou dan moeten wisselen naar de huidige propositie.

Dat kan via deze pagina https://www.kpn.com/shop/verlengen/internet

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
  • Moderator
  • Antwoord
  • July 15, 2025

Hoi ​@Ni3kn. Welkom op de community! Goede vraag en fijn dat je dit even checkt. Je zegt dat je zowel internet als mobiel bij KPN hebt, maar dat je toch duurder uit bent dan wanneer je een nieuw abonnement zou afsluiten. Dat kan soms kloppen. Nieuwe klanten krijgen vaak een welkomstkorting, en die zijn meestal tijdelijk.

Als bestaande klant krijg je daarentegen Combivoordeel, zoals extra korting of data. Mijn advies: neem even contact op met onze klantenservice Zij kunnen het abonnement dat je nu bij KPN afneemt bekijken en wellicht is er een mogelijkheid om de maandelijkse kosten iets omlaag te brengen wanneer het mogelijk is om het abonnement te vernieuwen of sommige pakketten dat je niet gebruikt te verwijderen uit het abonnement. We denken graag met je mee.