Skip to main content
Beantwoord

Hoe krijg ik vanuit Noorwegen contact over mijn opzegging?

• June 10, 2025
  • 5 reacties
  • 57 keer bekeken

Ik ben overgestapt naar een andere provider op 1 april. Ik heb aangegeven aan KPN dat mijn abonnement wordt opgezegd. Ik krijg nog steeds een rekening. Ik probeer al een paar dagen vanuit Noorwegen contactte krijgen. Zelf bellen lukt niet met een 0800 nummer en ik word niet teruggebeld. Ik wil dat het abonnement per direct wordt stop gezet. 

Beste antwoord door Alexandra van KPN

Hi ​@Rob 195608, welkom. Niet fijn dat je abonnement nog niet opgezegd lijkt terwijl dat wel zou gebeuren.

Als je nog geen bevestiging of iets van een opzegging hebt gekregen, is het inderdaad verstandig om contact met onze klantenservice te zoeken. Via die weg kan het nagekeken worden en wordt waar nodig actie ondernomen. Als je al wel een bevestiging van een opzegging gekregen hebt, dan kan 't soms gebeuren dat je nog een factuur krijgt (wanneer je abonnement nog niet helemaal gedeactiveerd is). Dit wordt achteraf altijd verrekend op de slotnota, die je later ontvangt, als alles afgerond is.

Ik hoop dat je verder gekomen bent met de tips hierboven en dat 't gauw geregeld is!

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

5 reacties

AriënC
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+11
  • Wijsgeer
  • June 10, 2025

0800-nummers kan je nooit vanuit het buitenland bellen.  

Je kan dan KPN bellen op +31 6 1200 1200.

Of plan een terugbelverzoek in. 

huistijger
Superuser
Forum|alt.badge.img+23
  • Superuser
  • June 10, 2025

Je zult echt zelf moeten bellen met het nummer wat ​@AriënC je doorgegeven heeft.
De KPN gaat je echt niet in het buitenland bellen.
Dus bel +31 6 1200 1200

JanD
Superuser
Forum|alt.badge.img+19
  • Superuser
  • June 10, 2025

Beste ​@Rob 195608 via X en Facebook kun je ook contact met KPN krijgen.

Succes.

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • June 10, 2025

Als je nu geen NL +316 nummer in Noorwegen hebt gaat kpn je niet (terug)bellen. 

Neem dus contact op via +3161200 1200, Facebook of X.com. voor f en X zie onderaan de pagina. 

Alexandra van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+21

Hi ​@Rob 195608, welkom. Niet fijn dat je abonnement nog niet opgezegd lijkt terwijl dat wel zou gebeuren.

Als je nog geen bevestiging of iets van een opzegging hebt gekregen, is het inderdaad verstandig om contact met onze klantenservice te zoeken. Via die weg kan het nagekeken worden en wordt waar nodig actie ondernomen. Als je al wel een bevestiging van een opzegging gekregen hebt, dan kan 't soms gebeuren dat je nog een factuur krijgt (wanneer je abonnement nog niet helemaal gedeactiveerd is). Dit wordt achteraf altijd verrekend op de slotnota, die je later ontvangt, als alles afgerond is.

Ik hoop dat je verder gekomen bent met de tips hierboven en dat 't gauw geregeld is!