Skip to main content
Beantwoord

Hoe lang duurt de activatie van mijn gratis pluspakket normaliter? Ik moet 3 weken wachten

• January 23, 2024
  • 5 reacties
  • 84 keer bekeken

HarryH 63
Deelnemer
Forum|alt.badge.img

Beste KPN’rs Ik had een mail voor een gratis plus pakket vanwege verhogen internet snelheid. Ik kan hem echter niet activeren omdat, volgens de callcenter medewerker, het systeem dit pas op 14 februari omzet. Dat is over 3 weken 🤷🏻‍♂️. Onder het mom van, niet geschoten is altijd mis, doe ik even navraag op dit forum.

Beste antwoord door Jeroen van KPN

Hallo @HarryH 63, goed nieuws! Zoals jij zelf ook hebt geconstateerd is sinds 24 januari het pluspakket actief bij jouw abonnement. Ik durf eerlijk niet te zeggen waarom er eerder is verteld dat het zo lang zou duren. 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

5 reacties

JanD
Superuser
  • Superuser
  • January 23, 2024

Gaat je internetsnelheidverhoging dan ook pas op 14 februari (Valentijsndag) in? @HarryH 63 , dan kan het daar mee te maken hebben.

Als je buiten alles om gewoon standaard het pluspakket als extra optie activeert in de tv-decoder of via MijnKPN werkt dat in de regel binnen een kwartier tot 30 miniuten.

Misschien de tv-decoder even een herstart geven?

HarryH 63
Deelnemer
Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Deelnemer
  • January 23, 2024

Sterker nog, de verhoging is al lang en breed klaar. Sinds woensdag heb ik dat al. Op het moment dat ik de optie activeerde, kreeg ik een mail dat ik hem verwijderd had. Volgens de callcenter dame zou “ het systeem “ 14 februari weer updaten.

HarryH 63
Deelnemer
Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Deelnemer
  • January 24, 2024

Is er misschien een KPN moderator die hier nog eens naar kan kijken? In de app bij “ mijn voordelen “ staat het pluspakket ook niet meer. Ik kan me haast niet voorstellen dat zoiets 3 weken kan duren

HarryH 63
Deelnemer
Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Deelnemer
  • January 24, 2024

In navolging van bovenstaande.. Heb zojuist een mail ontvangen en hij staat inmiddels bij mijn voordelen. Blijkt wel weer dat de callcenter dames en heten niet overal van op de hoogte zijn.

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22
  • Moderator
  • Antwoord
  • January 25, 2024

Hallo @HarryH 63, goed nieuws! Zoals jij zelf ook hebt geconstateerd is sinds 24 januari het pluspakket actief bij jouw abonnement. Ik durf eerlijk niet te zeggen waarom er eerder is verteld dat het zo lang zou duren.