Skip to main content
Beantwoord

Hoe lang duurt het voordat PS5 verstuurd wordt?

• July 11, 2025
  • 3 reacties
  • 159 keer bekeken

Ik heb een paar dagen geleden een console besteld als welkomstcadeau. De bestelling is geaccepteerd en ik heb de verzendkosten naar mijn huisadres betaald. De console is echter nog steeds niet verzonden. Hoe lang duurt het?

Beste antwoord door Noordzee

Ok ​@PatrykG ,

Daarvoor kun je contact opnemen met Sidekix. Zij zijn op werkdagen van 9.00 tot 19.00 uur bereikbaar op 088 6237 006 (lokaal tarief).

bron: 

3 reacties

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • July 11, 2025

Hallo ​@PatrykG ,

Dat duurt ruim twee weken. Om precies te zijn veertien dagen en dan nog eens maximaal drie werkdagen.

De regels: 

Ik heb gekozen voor een cadeau bij mijn KPN Thuis abonnement. Wanneer ontvang ik deze?

Om je welkomstcadeau te ontvangen zijn een paar dingen belangrijk. Je abonnement moet actief zijn. Daarom ontvang je eerst de eerste factuur. Daarna gaan de veertien dagen bedenktijd in. Zo gauw die voorbij zijn, versturen we binnen uiterlijk drie werkdagen je cadeau. 

Daarna wordt het welkomstcadeau verzonden door onze partner. Je ontvangt een e-mail met een Track & Trace. Je kunt hiermee jouw pakket volgen.

Let op: we sturen 't naar het adres waar je je abonnement op hebt aangevraagd. Dit kan je niet aanpassen.

Bron: 

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • July 11, 2025

Je hebt mijn vraag niet begrepen. Ik heb de code al ontvangen, heb hem samen met je partner gebruikt en een bevestiging van de consolebestelling ontvangen, maar na 3 dagen is hij nog steeds niet verzonden.

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • Antwoord
  • July 11, 2025

Ok ​@PatrykG ,

Daarvoor kun je contact opnemen met Sidekix. Zij zijn op werkdagen van 9.00 tot 19.00 uur bereikbaar op 088 6237 006 (lokaal tarief).

bron: 

Â