Skip to main content
Vraag

Hoe voorkom ik een blokkade?

• February 24, 2026
  • 5 reacties
  • 85 keer bekeken

goede dag 

ik kreeg een bericht over mogelijke blokkade maar ABNA heeft storing & mn loon was nog niet gestort.
daarom kon ik nog niet betalen.
Hoe kan ik de blokkade voorkomen?

5 reacties

JanD
Superuser
  • Superuser
  • February 24, 2026

Beste ​@Nina van mullekom zie onderstaande link voor hulp en aanvullende info:

Succes

Dankjewel
dit heb ik al geprobeerd maar omdat ik met tv al uitstel heb moeten vragen kan ik nu geen uitstel krijgen voor mobiel.
is het mogelijk om 1 dag extra uitstel te kriijgen zodat ik blokade kan voorkomen?

Forum|alt.badge.img+9
  • Wijsgeer
  • February 24, 2026

omdat ik met tv al uitstel heb moeten vragen kan ik nu geen uitstel krijgen voor mobiel

Heb je dat telefonisch gehoord? (Dus heb je KPN er al over gesproken?) Of zie je dat ergens als je het digitaal probeert te regelen?

is het mogelijk om 1 dag extra uitstel te kriijgen zodat ik blokade kan voorkomen?

Dat kun je via dit gebruikersforum helaas niet regelen. Zoals in de uitleg staat: maak een belafspraak. Succes!

JanD
Superuser
  • Superuser
  • February 24, 2026

De simpelste weg om een blokkade te voorkomen is gewoon te betalen binnen de door KPN gestelde termijn via automatische incasso of Ideal/Wero.

Jasper van KPN
Moderator

Hoi ​@Nina van mullekom, welkom op de community. De link die JanD noemde geeft de mogelijkheden in dit geval. 

Zoals Arjan noemt hebben we via deze weg geen mogelijkheden hiervoor, via de terugbelafspraak kunnen de opties samen met jou bekeken worden.

Is het inmiddels gelukt via die weg?