Skip to main content
Beantwoord

Hoe weet ik of ik een doe-het-zelf bestelling thuis geleverd krijg?

• February 23, 2025
  • 12 reacties
  • 142 keer bekeken

Hoe weet ik of ik een doe-het-zelf bestelling of niet thuis geleverd krijg?

Op de mail etc word dat nergens vernoemd.

Dit ivm het glasvezelkastje om je modem op aan te sluiten.

Beste antwoord door joey92

alle installatiepakketten zijn tegenwoordig doe-het-zelf.

alleen als je er op de installatie dag niet uitkomt om te installeren, kun je hierna een installatiemonteur laten komen.

als je van te voren al een installatiemonteur wilt en het niet eerst zelf wilt proberen. betaal je hier eenmalig €99,- voor.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

12 reacties

PPR058x
KPN medewerker
Forum|alt.badge.img+4
  • KPN medewerker
  • February 23, 2025

@Mart193 

U krijgt alles toegestuurd ongeveer 3 dagen voor aansluitdatum.

• Auteur
  • Deelnemer
  • February 23, 2025

Ja dat is mij bekend, dat stond ook in de email die ik ontving bij het afsluiten van het abbo.

Echter is dit geen antwoord op mijn gestelde vraag.

Hoe kan ik zelf inzien of ik een doe-het-zelf pakket thuis gestuurd krijg of niet. Want als dat niet zo is kan ik nu alvast een monteur regelen, zodat ik niet na de aansluitdatum zo lang hoef te wachten

Forum|alt.badge.img+8
  • KPN Monteur
  • Antwoord
  • February 23, 2025

alle installatiepakketten zijn tegenwoordig doe-het-zelf.

alleen als je er op de installatie dag niet uitkomt om te installeren, kun je hierna een installatiemonteur laten komen.

als je van te voren al een installatiemonteur wilt en het niet eerst zelf wilt proberen. betaal je hier eenmalig €99,- voor.

JanD
Superuser
Forum|alt.badge.img+19
  • Superuser
  • February 23, 2025

Beste ​@Mart193 i.n de regel wordt het gewoon op je huisadres afgeleverd, waar dacht je anders dat je bestelling terecht komt???

• Auteur
  • Deelnemer
  • February 23, 2025

@joey92 Bedankt voor uw antwoord, duidelijk dat alles tegenwoordig doe-het-zelf pakketen zijn. 

• Auteur
  • Deelnemer
  • February 23, 2025

@JanD bedankt voor je bericht, echter eerst even goed lezen, want dat is niet een passend antwoord op mijn gestelde vraag.  het ging toch echt om een '’doe-het-zelf pakket'’ of een 'normaal' pakket, en of er dus een glasvezelkastje bij geleverd werd of niet. 

JanD
Superuser
Forum|alt.badge.img+19
  • Superuser
  • February 23, 2025

Ik kan best goed lezen ​@Mart193 , met of zonder glasvezelkast, blijft een dhz-pakket, dat je in de regel zelf aan kunt sluiten.

Lukt dat alsnog niet, kun je van een gratis installatiemonteur gebruik maken.

Je vraagt of er een glasvezelkast meegestuurd wordt en die vraag kun je zelf beantwoorden, als die kast er nog niet zit, maar alleen een aansluitpunt, wordt die kast in de regel ook meegeleverd.

Jocola
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+7
  • Slimmerik
  • February 23, 2025

@Mart193 Die doe het zelf installatie gaat je echt wel lukken. Gewoon rustig de tijd nemen en stap voor stap met de handleiding bij de hand alles aansluiten. Ik ben zelf ook geen techneut en heb het tijdens mijn overstap naar KPN vorig jaar juni op mijn 69e  zonder problemen voor elkaar gekregen…….De handleiding is je grootste maat.

Succes !

• Auteur
  • Deelnemer
  • March 8, 2025

Hi ​@joey92 vandaag mijn pakket ontvangen, en zonder Netwerk Terminal voor mijn FTU. 

Wel een beetje jammer na bovenstaande vraag/antwoord.

Kunnen we dit spoedig oplossen?

Forum|alt.badge.img+8
  • KPN Monteur
  • March 9, 2025

hoe ziet jou glasvezel aansluiting eruit? kun je daar een foto van plaatsen?

wellicht dat er al een NT/ONT op zit.

• Auteur
  • Deelnemer
  • March 9, 2025

Hi ​@joey92 Ik ben momenteel niet thuis, maar hierbij een foto van een tijdje terug

Forum|alt.badge.img+8
  • KPN Monteur
  • March 9, 2025

nee daar zit nog geen ONT op nee.

dan zou ik morgen even bellen met de klantenservice. even aangeven dat je het glasvezelkastje mist in het installatiepakket. dan kunnen ze die alsnog na leveren.