Skip to main content
Beantwoord

Hoelang duurt levertijd en een adreswijziging voor TV en internet?

• September 25, 2025
  • 6 reacties
  • 78 keer bekeken

Dag,

Ik wil graag per 1 december 2025 mijn TV en internet laten activeren (ik ben nieuwe klant, geen overstap). Ik krijg echter pas op 31 oktober 2025 de sleutel van mijn nieuwe woning.

Wanneer wordt het installatiepakket normaal gesproken verstuurd en of het mogelijk is om de levering pas ná 31 oktober te laten plaatsvinden?

Beste antwoord door Flitsend

Welkom ​@Lotte Goes 

Doorgaans ontvang je in de week voorafgaand aan de startdatum van je abonnement je apparatuur, ik geloof 3 tot 5 dagen van te voren. Ik lees dat je het abonnement in wilt laten gaan op 1 december en je de sleutel krijgt op 1 oktober. Hier zit een goede maand tussen, dus je hebt voldoende tijd, of begrijp ik je verkeerd?

6 reacties

Flitsend
Topper
Forum|alt.badge.img+8
  • Topper
  • Antwoord
  • September 25, 2025

Welkom ​@Lotte Goes 

Doorgaans ontvang je in de week voorafgaand aan de startdatum van je abonnement je apparatuur, ik geloof 3 tot 5 dagen van te voren. Ik lees dat je het abonnement in wilt laten gaan op 1 december en je de sleutel krijgt op 1 oktober. Hier zit een goede maand tussen, dus je hebt voldoende tijd, of begrijp ik je verkeerd?

• Auteur
  • September 25, 2025

Ah dan hoef ik mij dus geen zorgen te maken? Ja er zit inderdaad een goede maand tussen, maar op de site staat ‘meestal binnen 7 dagen geleverd’. 

Ik_Combineer
KPN medewerker
Forum|alt.badge.img+15
  • KPN Monteur
  • September 25, 2025

Ah dan hoef ik mij dus geen zorgen te maken? Ja er zit inderdaad een goede maand tussen, maar op de site staat ‘meestal binnen 7 dagen geleverd’. 

Klopt, dit is als je in je huidige woning internet aanvraagt, dan kunnen we meestal binnen 7 dagen leveren. (Op glas vaak al in 3 dagen) maar u kunt ook een aangepaste datum ingeven op de website // doorgeven aan de telefoon tijdens uw bestelling. 

Flitsend
Topper
Forum|alt.badge.img+8
  • Topper
  • September 25, 2025

@Lotte Goes Ik denk dat je je inderdaad geen zorgen hoeft te maken! Je wordt via email op de hoogte gehouden over de status van je bestelling. Als er een goede maand tussen zit komt het ongetwijfeld goed. Je zult je pakket eind November ontvangen als je aansluitdatum begin december is. 

Sanne van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20
  • Moderator
  • September 27, 2025

Hi ​@Lotte Goes en welkom bij de KPN Community, ook welkom bij KPN alvast! Bedankt dat je voor ons hebt gekozen. 💚

Ik reageer alleen om wat hier eerder gezegd is te onderstrepen. Dit klinkt als genoeg tijd, dus je hoeft je inderdaad geen zorgen te maken! 
Mocht je tegen de tijd dat het zover is nog vragen hebben, dan kun je hier altijd weer een topic aanmaken. 

En ​@Flitsend ik zie je in steeds meer topics langskomen, super dat je zoveel helpt. 😁 Ook hier weer! Goed bezig. 💚

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • September 28, 2025

Half november je abonnement aanvragen en het zal zeker per 1 december al actief zijn als je er gaat wonen.