Huidige Hussel 200 abonnement is duurder dan nieuwe versie van dit abonnement
Ik heb een Hussel internet 200 Mbit (glasvezel)abonnement met een gratis upgrade naar 1gb
Ik betaal hiervoor € 57.43 per maand. Nu zie ik op internet bij jullie tarievenpagina dat jullie hiervoor tegenwoordig € 50,00 in rekening brengen
Kunnen jullie mijn factuur omzetten naar € 50,00 per maand? Dit lijkt mij fair tegenover bestaande klanten. Kan dit ook met terugwerkende kracht (het is tenslotte bijna black friday)
Bladzijde 1 / 1
Hallo @MR194 ,
Met terugwerkende kracht kan niet, maar het kan wel per vandaag.
Je kunt (mits contractvrij) dit regelen door jouw abonnement te verlengen.
Je gaat dan wel over op KPN TV+. Dat heeft voordelen en nadelen. Overigens is TV niet verplicht, maar alleen een aanvullende optie.
Voor de volledigheid: Hier vind je een overzicht van bevindingen/wensen van KPN TV+:
De huidige prijzen en mogelijkheden vind je in dit overzicht:
Bedankt voor je reactie
Helaas werkt dat niet. Ik krijg bij verlengen alleen enkele euro's korting voor een drietal maanden. Daarna betaal ik weer de oude hoge prijs.
Heb je echt alleen internet? Geen tv?
Met terugwerkende kracht gaat KPN natuurlijk niet doen. Ze zijn echt niet gek.
Klanten krijgen elk jaar inflatiecorrectie. Daardoor gaan bestaande klanten elk jaar iets meer betalen. De prijs voor nieuwe klanten (zonder welkomskorting) stijgt ook wel, maar veel minder snel. Vaak zat blijft de prijs enkele jaren gelijk.
Hierdoor betalen bestaande klanten die al ankele jaren niets aan hun abonnement gedaan hebben eigenlijk altijd meer dan nieuwe klanten of klanten die net hun abonnement vernieuwd hebben.
Dat is gewoon de manier waarop KPN geld verdient. En dat geldt ook voor alle providers denk ik. Ook in andere sectoren zie je dit soms.
Bedankt voor je reactie
Helaas werkt dat niet. Ik krijg bij verlengen alleen enkele euro's korting voor een drietal maanden. Daarna betaal ik weer de oude hoge prijs.
Hoi @MR194
Mocht de link niet werken, of je vindt de korting maar niets. Bel dan even met de Afdeling Opzeggingen, Contractbeheer en Verlengingen van KPN. Vaak hebben die in de week van Black Friday leuke kortingen voor bestaande klanten, dit weet ik uit eigen ervaring, al kan ik je uiteraard niet vertellen welke kortingen ze dit jaar hanteren. Wel is het zo, dat je de meeste korting krijgt bij een 2-jarig contract, dus neem dat nog even mee in je overweging.
Ook kan de medewerker van deze afdeling je direct omzetten naar de actuele propositie, waarvan mede community lid @Noordzee een mooi overzicht heeft geplaatst in zijn reactie.
Telefoonnummers:
0800-0402
1200 (Vanaf een KPN mobiele aansluiting)
De openingstijden van bovenstaande afdeling is:
Maandag tot en met Vrijdag van 08:00 tot 20:00 uur
Zaterdag van 08:00 tot 17:00 uur
Zondag gesloten
Spreek nadat de voice respons stem je heeft gevraagd waarvoor je belt, het volgende in: opzeggen of verlengen in beide gevallen wordt je direct doorverbonden met bovenstaande afdeling.
Ik krijg bij verlengen alleen enkele euro's korting voor een drietal maanden. Daarna betaal ik weer de oude hoge prijs.
Er zijn 2 soorten verlengen. Om het verwarrend te maken. Je huidige contract weer voor 1 of 2 jaar vastleggen. Daarbij krijg je 6 of 9 maanden een beetje korting.
Of verlengen naar het NIEUWE abonnement. Dan kan via deze link:
En daarbij is 1 Gb/s overigens € 52,50 en niet 50 euro.
Gezien je huidige prijs neem ik aan dat er geen TV van kpn wordt afgenomen.
@Michel.uit.Arnhem het is niet handig om in te spreken opzeggen en de afdeling verlenging (verkoop) is echt heel anders dan de afdeling opzegging. Mensen aansturen om te bellen naar opzegging ipv verkoop is niet de bedoeling.
Bedankt voor je reactie
@MR194
Dan heb je niet geklikt op de link uit mijn reactie. Want via die link ga je niet terug naar de oude prijs.
Dus gewoon mijn link volgen:
Hallo @MR194 ,
Met terugwerkende kracht kan niet, maar het kan wel per vandaag.
Je kunt (mits contractvrij) dit regelen door jouw abonnement te verlengen.
Je gaat dan wel over op KPN TV+. Dat heeft voordelen en nadelen. Overigens is TV niet verplicht, maar alleen een aanvullende optie.
Voor de volledigheid: Hier vind je een overzicht van bevindingen/wensen van KPN TV+:
De huidige prijzen en mogelijkheden vind je in dit overzicht:
@Michel.uit.Arnhem het is niet handig om in te spreken opzeggen en de afdeling verlenging (verkoop) is echt heel anders dan de afdeling opzegging. Mensen aansturen om te bellen naar opzegging ipv verkoop is niet de bedoeling.
Hoi @Ik_Combineer
Helaas, ben ik in dit geval niet met je eens. Ik heb al enkele keren mijn abonnementen verlengd, door opzeggen in te spreken nadat de voice respons vroeg waarvoor ik belde.
Ik kwam gewoon uit op de afdeling die ook verlengingen doet, maar uiteraard ook opzeggingen. Het is één en dezelfde afdeling, die zowel opzeggingen en verlengingen doet. Dit is ook een aantal keren bevestigd door een medewerker van KPN.
De verkoopafdeling heeft een eigen telefoonnummer: 088-7650017 en is ook 7 dagen per week bereikbaar tussen 08:00 en 22:00 uur.
Reageer
De Kennisbank
Heb je vragen over diensten, producten of wil je weten hoe je modeminstellingen verandert? Vind het antwoord op de meest gestelde vragen in onze Kennisbank
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.