Skip to main content
Antwoord

Huisnummertoevoeging niet goed in contractovername

• October 17, 2025
  • 3 reacties
  • 45 keer bekeken

Forum|alt.badge.img

goedeavond 

ik heb even een vraag ik heb net een contractovernamen aangveraagt maar nu zie ik dat het huisnummer niet goed is de toevoeging staat der niet op wat kan ik nu het beste doen 

Beste antwoord door Vikash van KPN

Hoi ​@hellegers999. Welkom op de community! Ik snap heel goed dat je hier even van schrikt, je regelt netjes de contractovername, en dan zie je opeens dat het huisnummer niet helemaal klopt. Dat geeft natuurlijk meteen wat zorgen, zeker omdat je wil dat alles goed wordt overgezet.

Heb je al contact opgenomen met de klantenservice hierover? Vermeld daarbij dat het om een lopende contractovername gaat, dan weten ze meteen waar ze moeten kijken.

Laat je het hier weten als je al contact hebt gehad?

3 reacties

jimny
Wijsgeer
  • Wijsgeer
  • October 18, 2025

@hellegers999  Bel met de klantenservice 0800-0402 en geef aan dat je iemand wilt spreken en geef hier even aan als het gelukt is.

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
  • Moderator
  • Antwoord
  • October 20, 2025

Hoi ​@hellegers999. Welkom op de community! Ik snap heel goed dat je hier even van schrikt, je regelt netjes de contractovername, en dan zie je opeens dat het huisnummer niet helemaal klopt. Dat geeft natuurlijk meteen wat zorgen, zeker omdat je wil dat alles goed wordt overgezet.

Heb je al contact opgenomen met de klantenservice hierover? Vermeld daarbij dat het om een lopende contractovername gaat, dan weten ze meteen waar ze moeten kijken.

Laat je het hier weten als je al contact hebt gehad?

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

Ik heb niets meer van je gehoord, dus ik ga er vanuit dat de klantenservice je verder heeft geholpen. Is dat niet zo, laat het dan gerust weten.