Skip to main content
Beantwoord

Huren we de tv-ontvangers en DVS van KPN?

• January 11, 2025
  • 12 reacties
  • 145 keer bekeken

Huur je de VIP2952 V2 van KPN of heb je deze gekocht? We hebben er 3 in onze woning, maar we gaan er 2 niet meer gebruiken. Ze doen het slecht ook trouwens.  En hoe zit het dan met dat witte stekker ding (DVS 1200)? Mijn vraag is dus: moeten deze dingen dus terug naar KPN?

Beste antwoord door wjb

Een TV ontvanger huur je voor €5,- per maand.

De DVS adapters heb je gekocht.

Kijk anders eens in de MijnKPN app naar jouw abonnement en kijk hoeveel TV ontvangers je gecontracteerd hebt.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

12 reacties

wjb
Wijsgeer
  • Antwoord
  • January 11, 2025

Een TV ontvanger huur je voor €5,- per maand.

De DVS adapters heb je gekocht.

Kijk anders eens in de MijnKPN app naar jouw abonnement en kijk hoeveel TV ontvangers je gecontracteerd hebt.

• January 11, 2025

KPN heeft nog nooit tv ontvangers voor interactieve tv verkocht. Dus alle tv ontvangers waarop interactieve tv van KPN gekeken kan worden zijn eigendom van KPN. Als je ze niet meer gebruikt moet je ze dus ook terugsturen naar KPN. 

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

Hoi ​@DoretB. Welkom op de community! Ik zie dat hierboven al het juiste antwoord is gegeven, waarvoor dank! Heb je de ontvangers niet meer nodig of wil je het retoursturen omdat ze niet goed werken? 

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • January 14, 2025

Ik heb 2 ontvangers niet meer nodig. Kan ik ze ook retourneren bij de kpn winkel XL

wjb
Wijsgeer
  • January 14, 2025

Ik heb 2 ontvangers niet meer nodig. Kan ik ze ook retourneren bij de kpn winkel XL

Ik heb de vraag eerder gesteld maar nogaamls, hoeveel TV ontvangers staan er in jouw contract?

Zet die eerst eens terug naar één (1).

Daarna krijg je van KPN vanzelf de instructies hoe je de TV ontvangers die je niet meer gebruikt terug kunt sturen.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • January 16, 2025

Dank aan iedereen, voor het reageren! Ik heb in mijn kpn contract mijn 2 extra ontvangers gestopt. Nu alleen nog weten waar ik ze naartoe stuur/breng. Dan ben ik een gelukkig mens.

wjb
Wijsgeer
  • January 16, 2025

Als het goed is krijg je een bericht van KPN hoe je jouw TV ontvangers terug kunt sturen.

• January 16, 2025

Bij 1 ontvanger heb je geen (gratis) opnemen meer. Ik weet niet of je daar gebruik van maakt?

Het is nog niet genoemd in dit topic. En nu waarschijnlijk ook te laat. Maar ik dacht: ik begin er nog ff over.

JanD
Superuser
Forum|alt.badge.img+19
  • Superuser
  • January 16, 2025

Bij 1 ontvanger heb je geen (gratis) opnemen meer. Ik weet niet of je daar gebruik van maakt?

Het is nog niet genoemd in dit topic. En nu waarschijnlijk ook te laat. Maar ik dacht: ik begin er nog ff over.

Beste ​@Marlon92 , bij 2 ontvangers sinds kort ook niet meer.

huistijger
Superuser
Forum|alt.badge.img+23
  • Superuser
  • January 16, 2025

Je kunt gratis de ontvangers inclusief de netvoedingen terugsturen naar:

KPN
Antwoordnummer 10119
2400VB Alphen aan den Rijn

Afstandsbedieningen en kabels mogen terug maar hoeven niet.

De er even een berichtje bij met jouw gegevens.
En bewaar het Trackandtrace nummer even.

• January 16, 2025

Weet ik. Maar dat zal voor ​@DoretB nog niet van toepassing zijn denk ik.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • January 16, 2025

Weet ik. Maar dat zal voor ​@DoretB nog niet van toepassing zijn denk ik.

He dat is wel balen dan