Skip to main content
Beantwoord

iDEAL link voor de mobiele contract overname werkt niet

• July 3, 2025
  • 13 reacties
  • 106 keer bekeken

Ik ben bezig met een overname contract voor een mobiel abonnement. Nu kreeg ik een mail om EUR 0,01 over te maken, echter ik kom op een storingspagina als ik dit wil doen. Is deze storing bekend?

Beste antwoord door Maja van KPN

Ah, dan is het in ieder geval niet zo dat er iets in je verbinding zit dat dit kan blokkeren. Ik zie er niet meer klachten over dus het lijkt ook niet om een algemene storing te gaan, toch zou ik hier intern wel graag nog een melding van willen maken.

Dat levert voor jou niet een snelle oplossing op ​@VincentvanMiltenburg71, dus is het wellicht mogelijk dat je samen met oude of nieuwe contractant naar 1 van onze KPN winkels toe komt? Daar kan de contractovername direct voor je geregeld worden!

13 reacties

Maja van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

Welkom op de community ​@VincentvanMiltenburg71, hoewel de aanleiding minder leuk is 😕

Er is geen storing bekend met iDeal, maar dat betekent natuurlijk niet dat er niks aan de hand kan zijn. Is het inmiddels wel gelukt of gaat het nog steeds mis?
Mocht het nog steeds mis gaan, zou je dan eens kunnen kijken of het wel lukt via een andere browser of zelfs een ander apparaat? En als dat ook niet wil, zou je hier dan een screenshot willen delen van de foutmelding die je te zien krijgt, zodat ik hier intern een melding over kan maken?

Meerdere pogingen gedaan, ook op verschillende browsers. Probleem is bij mij al sinds woensdag

Maja van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

Bedankt ​@VincentvanMiltenburg71, nog even een aanvullende vraag: krijg je de foutmelding direct als je door wordt gelinkt naar iDeal? Of ben je al een aantal stappen verder?

En ik zie een screenshot van je mobiel, heb je wellicht ook een laptop waarop je het kunt proberen?

Direct als link wordt geopene

Maja van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

En heb je ook de mogelijkheid gehad om het via een ander apparaat te proberen? Of het daarmee wel of niet lukt, is belangrijke informatie voor mij, dus ik hoor graag je bevindingen ​@VincentvanMiltenburg71!

Ook op laptop, MacBook krijg ik foutmelding

Paul.K
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+9
  • Slimmerik
  • July 7, 2025

Ik zie dat je op de wifi zit, zet die eens uit op je mobiel en probeer het dan nog eens.

TDN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+12
  • Wijsgeer
  • July 7, 2025

Ook op laptop, MacBook krijg ik foutmelding

Heb je ook een iPhone? Met deze 2 iPhone en MacBook en een niet werkende iDeal-link vermoed ik dat het probleem in IPv6 implementatie van KPN modem. Zet IPv6 in modem uit en probeer het nogmaals.

Maja van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

Hmm, ik zie dat Paul.K en TDN nog iets benoemen wat mij zelf helemaal was ontschoten ​@VincentvanMiltenburg71; hoe gaat het als je dit via mobiel internet probeert? En/of als je IPv6 tijdelijk uitschakelt in het modem?

Maja van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
  • Moderator
  • July 11, 2025

Hoe staat het er nu voor ​@VincentvanMiltenburg71?

Waar ik het ook probeer (mobiel internet) of thuis wifi netwerk of ander wifi netwerk, nergens werkt het

Maja van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
  • Moderator
  • Antwoord
  • July 11, 2025

Ah, dan is het in ieder geval niet zo dat er iets in je verbinding zit dat dit kan blokkeren. Ik zie er niet meer klachten over dus het lijkt ook niet om een algemene storing te gaan, toch zou ik hier intern wel graag nog een melding van willen maken.

Dat levert voor jou niet een snelle oplossing op ​@VincentvanMiltenburg71, dus is het wellicht mogelijk dat je samen met oude of nieuwe contractant naar 1 van onze KPN winkels toe komt? Daar kan de contractovername direct voor je geregeld worden!