Skip to main content
Beantwoord

Ik ben afgesloten en zou daarom graag een medewerker via de chat willen spreken

• October 7, 2026
  • 3 reacties
  • 48 keer bekeken

Ik ben afgesloten kan daardoor niet bellen wil

daarom online een medewerker spreken die me kan helpen betalenĀ 

Beste antwoord door huistijger

Hoi ​@Lekker dan 1111111Ā 
Ook al ben je afgesloten, je kunt ā€˜altijd’ bellen met 0800 0402 dus gewoon bellen.

3 reacties

Michel.uit.Arnhem
Superuser
Forum|alt.badge.img+16

Welkom op de community van KPN.

Dat je bent afgesloten is uiteraard niet fijn, dus begrijpelijk dat je hierover met een medewerker wilt spreken.

KPN heeft helaas gƩƩn directe chat met een klantenservice medewerker, dus chatten zal dus niet gaan lukken.

Het beste is om met een andere (mobiele) telefoon van bijvoorbeeld je buren, goede vriend/vriendin of collega de klantenservice van KPN te bellen.
De klantenservice van KPN is bereikbaar op 0800-0402

Ook kun je even langs eenĀ KPN WinkelĀ bij jou in de buurt gaan, daar kunnen ze je ook helpen en in het systeem kijken.
Neem wel je geldige legitimatiebewijs mee naar de KPN winkel, want daar wordt om gevraagd ter verificatie.

huistijger
Superuser
Forum|alt.badge.img+23
  • Superuser
  • Antwoord
  • October 7, 2026

Ook al ben je afgesloten, je kunt ā€˜altijd’ bellen met 0800 0402 dus gewoon bellen.

Serenay van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Hoi ​@Lekker dan 1111111, welkom bij de community! 😊 Wat vervelend dat je bent afgesloten! Ik begrijp dat je dit graag zo snel mogelijk wilt oplossen.

Zoals hierboven al wordt aangegeven, kun je ook wanneer je bent afgesloten nog steeds gratis contact opnemen met onze klantenservice via 0800-0402. Mijn collega's kunnen dan met je meekijken en je helpen met de betaling en het herstellen van je aansluiting.

Hopelijk is het snel opgelost!