Skip to main content
Beantwoord

Ik ben afgesloten vanwege oud bankrekeningnummer?

• October 23, 2025
  • 5 reacties
  • 79 keer bekeken

Goedemiddag,

Mijn abonnement is afgesloten vanwege een oud banknummer. Blijkbaar is deze niet goed omgezet bij jullie, bij mij?..

Nu is mijn abonnement stop gezet.

Ik heb vandaag 22 oktober pas een brief ontvangen van jullie met datum 13 oktober.

Ik moet 512.10 euro betalen, maar zou hier graag een betalingsregeling voor treffen, want dit lukt niet in 1 keer..

Het 06 nummer is niet in gebruik, dus ontvang ook geen sms'jes hier op.

Kan ik mijn gegevens in mijn profiel zetten ?

Mvg,

Beste antwoord door Erik van KPN

https://www.kpn.com/service/ugs/online-betaalafspraak-maken

Betaalafspraak maken met betaalhulp

Je kan de online betaalafspraak maken met onze betaalhulp. Je kan:

• Direct betalen
  • In delen betalen volgens afspraak
  • Je betaling één keer uitstellen

Om de online afspraak te maken, heb je een code nodig. Gebruik de code die je eerder in de e-mail en sms met de betalingsherinnering van KPN hebt gekregen. Zo kunnen we jouw rekening opzoeken.

Heb je die code niet? 

Je kunt ook bellen met KPN klantenservice op 0800-0402, spreek in "Collections". 

Of maak online een terugbelafspraak (rechtsonder op de pagina) en je wordt teruggebeld op een moment dat jou uitkomt.

Hey ​@EdSter7, onhandige situatie dit. En ik kan me voorstellen dat je dit liever in termijnen betaalt. In principe heeft Noordzee het bij het rechte eind qua online mogelijkheden. Maar in jouw geval is het openstaande bedrag hoger dan €500. En in dat geval kun je niet online een betaalafspraak maken (los van het bedrag in één keer betalen).

Je zult hiervoor telefonisch contact moeten opnemen. De kortste klap is om een terugbelafspraak te maken. Je wordt dan teruggebeld op een moment dat jou uitkomt. Wel raad ik aan om een moment tijdens kantooruren te kiezen. Mocht het nodig zijn om je door te verbinden naar de betaalafdeling, dan kan dat ook gebeuren.

5 reacties

JanD
Superuser
  • Superuser
  • October 23, 2025

Beste ​@EdSter7 via onderstaande link kun je een betalingsregeling aanvragen:

Succes

• Auteur
  • Deelnemer
  • October 23, 2025

Dat lukt dus niet. De betaallink geeft aan in 1x betaling, maar er moet vast wel meer mogelijk zijn.

JanD
Superuser
  • Superuser
  • October 23, 2025

Dat lukt dus niet. De betaallink geeft aan in 1x betaling, maar er moet vast wel meer mogelijk zijn.

Dan moet je even met KPN bellen via 0800 0402, X, Facebook of Instagram of een terugbelafspraak maken via onderstaande link:

https://www.kpn.com/service/ugs?icid=contact:cd=community&campaignid=so:c=merk-community

Succes

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • October 23, 2025

Hallo ​@EdSter7 ,

Dat klopt. 

• Direct betalen

Om de online afspraak te maken, heb je een code nodig. Gebruik de code die je eerder in de e-mail en sms met de betalingsherinnering van KPN hebt gekregen. Zo kunnen we jouw rekening opzoeken.

Betaal factuur via betaalhulp

Heb je die code niet? 

Je kunt ook bellen met KPN klantenservice op 0800-0402, spreek in "Collections". 

Of maak online een terugbelafspraak (rechtsonder op de pagina) en je wordt teruggebeld op een moment dat jou uitkomt.

Je kunt KPN ook een bericht sturen via social media. Je vindt KPN op deze social media kanalen: InstagramFacebook of X.

Stuur daar je vraag via een privébericht en je krijgt zo snel mogelijk reactie.

Meer opties vind je hier:

Meer informatie: 

Erik van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33
  • Moderator
  • Antwoord
  • October 26, 2025

• Direct betalen

Heb je die code niet? 

Hey ​@EdSter7, onhandige situatie dit. En ik kan me voorstellen dat je dit liever in termijnen betaalt. In principe heeft Noordzee het bij het rechte eind qua online mogelijkheden. Maar in jouw geval is het openstaande bedrag hoger dan €500. En in dat geval kun je niet online een betaalafspraak maken (los van het bedrag in één keer betalen).

Je zult hiervoor telefonisch contact moeten opnemen. De kortste klap is om een terugbelafspraak te maken. Je wordt dan teruggebeld op een moment dat jou uitkomt. Wel raad ik aan om een moment tijdens kantooruren te kiezen. Mocht het nodig zijn om je door te verbinden naar de betaalafdeling, dan kan dat ook gebeuren.