Skip to main content
Vraag

Ik ben meerdere keren gebeld door 088-7751101, maar na 1x overgaan wordt de verbinding verbroken

• February 26, 2026
  • 2 reacties
  • 35 keer bekeken

Inmiddels meerdere keren gebeld door dit nummer. Ze laten de telefoon 1x overgaan en dan wordt de verbinding verbroken. Als je terugbelt krijg je een bandje te horen dat medewerkers in gesprek zijn.

Ik heb recent online een formulier ingevuld dat ik mijn abonnement wil opzeggen. Maar dat gaat op deze manier dus duidelijk niet gebeuren?

2 reacties

Michel.uit.Arnhem
Superuser
Forum|alt.badge.img+15

Hoi ​@Joycejie 

Welkom op de community van KPN.

Ik adviseer je om zelf even te bellen met de klantenservice van KPN via 0800-0402.

Spreek dan nadat de voice respons stem je heeft gevraagd waarvoor je belt, het volgende in:
ik wil een medewerker spreken, en na de tweede vraag gewoon opzeggen.

Geef dan aan dat je via het online opzegformulier hebt opgezegd, maar meerdere keren hierover bent opgebeld maar niemand aan de lijn hebt gekregen.
Dan kan de medewerker die je te spreken krijgt direct jouw opzegging verwerken in het systeem, waarna je een officiële bevestiging per mail gaat ontvangen dat je abonnement is/wordt opgezegd.

Dit is de snelste weg, en je houdt de regie in eigen handen.

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24

Hoi ​@Joycejie, welkom op onze community! Zoals Michel al noemt kun je ons t makkelijkst even terugbellen op het directe nummer. Je kunt ook via deze pagina een belafspraak maken.