Skip to main content
Beantwoord

Ik betaal al een tijd voor 3 TV ontvangers maar heb er maar 2.

• 9 maart 2025
  • 6 reacties
  • 65 keer bekeken

Hoe kan ik het zijn dat ik voor 3 tv ontvangers moet betalen terwijl ik er maar 2 heb staan? Ik kan dit nergens aanpassen zonder dat ik iets hoef terug te sturen. En helaas heb ik niks terug te sturen.

Beste antwoord door Noordzee

Hallo ​@André ter Haar ,

Sowieso zo snel mogelijk (vandaag!) de aanpassing in MijnKPN doorvoeren zodat je vanaf nu maar twee ontvangers in jouw abonnement hebt staan. 

Voor een antwoord op jouw overige vragen is contact met de klantenservice nodig. Je kunt dan het beste kiezen voor rechtstreeks contact met de klantenservice. Plan hiervoor makkelijk zelf een terugbelafspraak. Dan bellen ze jou per direct of op een moment dat het jou uitkomt. Facebook en X zijn alternatieven.  

Bekijk origineel

6 reacties

JanD
Superuser
  • 8565 reacties
  • 9 maart 2025

Beste ​@André ter Haar bedoel je 1 standaard ontvanger en 2 extra of 1 standaard ontvanger en 3 extra???

Wat staat er op blad 2 van je factuur over de ontvangers, kun je daar eens een schermafdruk van plaatsen zonder je privégegevens?

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+28
  • Superuser
  • 36975 reacties
  • Antwoord
  • 9 maart 2025

Hallo ​@André ter Haar ,

Sowieso zo snel mogelijk (vandaag!) de aanpassing in MijnKPN doorvoeren zodat je vanaf nu maar twee ontvangers in jouw abonnement hebt staan. 

Voor een antwoord op jouw overige vragen is contact met de klantenservice nodig. Je kunt dan het beste kiezen voor rechtstreeks contact met de klantenservice. Plan hiervoor makkelijk zelf een terugbelafspraak. Dan bellen ze jou per direct of op een moment dat het jou uitkomt. Facebook en X zijn alternatieven.  

Er staat dat we 3 ontvangers hebben in totaal. We hebben er maar 2
als ik aangeef dat we maar 2 ontvangers willen dan moet ik de derde terugsturen. Maar die heb ik niet. 

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+28
  • Superuser
  • 36975 reacties
  • 9 maart 2025
André ter Haar schreef:

Er staat dat we 3 ontvangers hebben in totaal. We hebben er maar 2
als ik aangeef dat we maar 2 ontvangers willen dan moet ik de derde terugsturen. Maar die heb ik niet. 

Ja, dat schreef je inderdaad al. En daar kun je (vanaf morgen 8.00) telefonisch contact over opnemen met de klantenservice. Dat kan via een terugbelafspraak (Plan hiervoor makkelijk zelf een terugbelafspraak), je kunt ook zelf met 0800-0402 bellen. 

Zet wel nu alvast die derde ontvanger uit via MijnKPN.  

Ja dat wilde ik doen maar dan zou ik 2,50 minder moeten betalen. Hij geeft in het overzicht dan 5,00 minder aan. Dus ben bang dat ik er straks nog maar 1 over houd. 
Bedankt voor het sturen van het servicenummer van kpn. Die kon ik nergens vinden. Bel ze morgen wel even.

fijne avond. 

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+21

Hoi ​@André ter Haar, welkom op onze community! Ik zie dat er al goed meegedacht is. Ben je er een beetje uit gekomen met mijn collega's?

Reageer