Skip to main content
Beantwoord

Ik betaal voor een "Email only '’abonnement.wat betekent dit?

• December 9, 2022
  • 7 reacties
  • 143 keer bekeken

Ik heb "Email only '’abonnement.wat betekent dit? Ik zie dat dit abonnement al sinds 2019 is verlopen toch betaal ik nog steeds... 

Beste antwoord door Noordzee

Hallo @asimov38 ,

Dan betaal je alleen voor het gebruik van je oude KPN e-mailadres? Kennelijk heb je dat destijds zo afgesproken. 

Heb je dat e-mail-only-abonnement niet meer nodig? Dan kun je dat via 0800-0402 opzeggen. 

Let op: Je raakt dan uiteraard wel je oude e-mailadres kwijt. 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

7 reacties

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • Antwoord
  • December 9, 2022

Hallo @asimov38 ,

Dan betaal je alleen voor het gebruik van je oude KPN e-mailadres? Kennelijk heb je dat destijds zo afgesproken. 

Heb je dat e-mail-only-abonnement niet meer nodig? Dan kun je dat via 0800-0402 opzeggen. 

Let op: Je raakt dan uiteraard wel je oude e-mailadres kwijt. 

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • December 9, 2022

Fijn,bedankt..Hoe kom je aan een nieuw Email adres ? wat kost een nieuw Emailadres?

Mijn huidige Email only abonnement kost 7,50 euro p/m!!

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • December 9, 2022

Nick83
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+25
  • Wijsgeer
  • December 9, 2022

Fijn,bedankt..Hoe kom je aan een nieuw Email adres ? wat kost een nieuw Emailadres?

Mijn huidige Email only abonnement kost 7,50 euro p/m!!

Kunt u wat meer context geven? Heeft u een thuisabonnement van KPN? Of zit u nu bij een andere provider? Heeft u nog een emailadres van KPN in gebruik?

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • December 10, 2022

Ik heb geen thuisabonnement bij kpn,wel bij een andere provider..

Ja ik heb een emailadres van KPN in gebruik ..

DLD
Wijsgeer
  • December 10, 2022

U bent waarschijnlijk in het verleden wel klant geweest van kpn of planet of hetnet. Na het overstappen heeft u het abonnement omgezet in een email only a 7.50.  Dat is er waarschijnlijk aan de hand. 

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • December 10, 2022

Fijn,weet genoeg!