Skip to main content

Ik krijg steeds een Stuur je apparatuur terug mail van kpn met de volgende tekst , maar ik had maar 1 tv ontvanger en die hebben we teruggestuurd, verder hebben we geen tv ontvangers meer, maar ze blijven die mail versturen 

Heb je dit al gedaan? Heel erg bedankt! Lees niet verder. Nog geen tijd hiervoor gehad? Geen probleem. Stuur je apparatuur binnen 7 dagen terug. Je hebt deze in bruikleen gehad, daarom willen we het graag terug. Dan hoef je er niet voor te betalen. De verzendkosten zijn voor onze rekening.

Deze apparatuur hebben we van je ontvangen

1 TV ontvanger

Deze apparatuur hebben we nog niet van je ontvangen

1 TV ontvanger

Hallo ​@mjw2707 ,

Waarschijnlijk hoor je er niets meer van. Wel kun je het verzendbewijs van het PostNL-punt het beste nog even een tijd bewaren.

De kans is erg groot, gezien de datum dat je de apparatuur hebt teruggestuurd, dat je retourzending allang is verwerkt door het magazijn van KPN.
Dat je steeds herinneringen hierover ontvangt gebeurt helaas wel vaker, maar die kun je negeren.

Een moderator kan nog wel een aantekening maken in jouw dossier. Zorg er dan voor dat je jouw profiel zo volledig mogelijk hebt ingevuld.

Klik op je eigen fotootje rechtsboven aan (naast Stel je vraag), vervolgens op Mijn Profiel en daarna op Bewerk Profiel.

Hi ​@mjw2707,

Als ik het goed begrijp, heb je het tv-gedeelte van je abonnement opgezegd, maar internet behouden? De tv-ontvanger die je hebt opgestuurd, die is in goede orde ontvangen. Het lijkt er echter sterk op dat er toch wel een 2e tv-ontvanger aan je abonnement gekoppeld is. Daarmee zeg ik niet dat je er 2 hebt gebruikt, maar er zullen er misschien wél 2 in de administratie hebben gestaan. Je kunt dit controleren door een factuur te bekijken van de maand voor het opzeggen van de tv, als daar een regel op staat met ‘Extra tv-ontvanger’ had je er volgens de administratie 2 in plaats van 1. Dan is in ieder geval duidelijk waar deze herinneringen vandaan komen!

Je kunt uiteraard geen apparatuur opsturen die je niet in je bezit hebt, dus ik ga je alsnog adviseren om de meldingen te negeren. 

Reageer